Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Verzendprobleem nieuwe thunderbird  (gelezen 728 keer)

Offline Eric1964

• Lid
Verzendprobleem nieuwe thunderbird
« Gepost op: 2010/12/15, 12:53:14 »
Hoi,
Gisteren de nieuwe thunderbird binnengehaald en geïnstalleerd. Mail binnenhalen gaat prima, opstellen ook maar als ik op verzenden druk dan gebeurt er helemaal nul noppes nada. Opnieuw opstarten, opnieuw installeren e.d. allemaal geprobeerd. Heeft iemand vergelijkbare problemen of een oplossing? Veel dank vast. Gr. Eric

Offline Edje29b6

• Lid
Re: Verzendprobleem nieuwe thunderbird
« Reactie #1 Gepost op: 2010/12/15, 13:03:08 »
 De instellingen voor uw uitgaande server staat niet juist .

Werk je met telenet?

Vind hier juist op het forum een goede link:http://to-my-taste.com/shop/index.php?option=com_content&view=article&id=48:telenet-e-mail-instellen-met-mozilla-thunderbird-3x&catid=6:gratis-cursusmateriaal-van-qsilent-computersq&Itemid=10

Kijk ééns naar die instellingen en zal wel lukken.
« Laatst bewerkt op: 2010/12/15, 13:06:21 door Edje29b6 »

Offline brent8800

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2010/12/15, 13:29:33 »
ik heb ook die nieuwe. geen problemen mee gehad.. maar ik gebruik hotmail dan stelt thunderbirt alles automatisch in. Ik denk inderdaad dat je instellingen verkeerd staan, met name je outbox configuration
Ubuntu 14.04 LTS

Offline Eric1964

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2010/12/15, 16:11:58 »
Dank voor jullie input ... Maar dat is het niet. Het is niet zo dat ik op 'verzend' druk en dat hij vervolgens gaat zoeken en terugkoppelt dat hij het bericht niet kan verzenden. Ik druk op verzenden en er gebeurt letterlijk helemaal niets, de verzendbutton reageert nergens op, alsof de verzendoptie ahw uit staat of is geblokkeerd of zo (duidelijker kan ik het niet omschrijven). Ik heb nog nooit een seconde gedoe gehad met Thunderbird, snap d'r geen jota van.