Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Rocketdock  (gelezen 1500 keer)

Rocketdock
« Gepost op: 2010/12/08, 18:49:10 »
Hallo,

Is er een soort van rocketdock voor gnome? Ik heb het wel gezien op plaatjes maar kan niks vinden :(
Heeft iemand linkjes :P

Bedankt Alvast

Groet,
Fabian
Meer weten over Ubuntu? Bezoek mijn site dan eens:
Simpelbuntu

Re: Rocketdock
« Reactie #1 Gepost op: 2010/12/08, 18:58:12 »
Bedoel je misschien Cairo dock, AWN of Dockey? Kijk dan bij deze link http://www.unixmen.com/linux-distributions/4-ubuntu/1200-install-cairo-dockawn-and-docky-in-ubuntu1010-maverick-meerkat kom je er niet uit, dan schrijf je maar weer. :)
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

« Reactie #2 Gepost op: 2010/12/08, 19:29:08 »
sorry ik snap echt niet hoe ik awn installeer vanaf usb stick, o.0 wat een ingewikkeld gebeuren dat ubuntu  :o
Simpelbuntu

« Reactie #3 Gepost op: 2010/12/08, 19:37:01 »
Software installeren gaat net supermakkelijk! Kijk eens naar Toepassingen=>Ubuntu softwarecentrum

« Reactie #4 Gepost op: 2010/12/08, 20:42:10 »
Je hebt verschillende docks voor Ubuntu. Docky, AWN (maar dan moet je wel de dekstopeffecten aan hebben staan) en Cairo-Dock zijn de meest populaire. Alledrie kun je ze installeren via Toepassingen>>>Ubuntu Softwarecentrum
:)

« Reactie #5 Gepost op: 2010/12/08, 20:54:10 »
Ehhm dus zonder internet kan het niet ?
Simpelbuntu

Offline Laus_2

• Lid
« Reactie #6 Gepost op: 2010/12/08, 21:12:14 »
als je eerst het .deb pakketje opscharrelt (packages.ubuntu.org ofzoiets) dan kan het zonder internet. Ware het niet dat die vaak weer andere pakketjes nodig hebben.

« Reactie #7 Gepost op: 2010/12/08, 21:14:03 »
En dat je internet moet hebben om op packages.ubuntu.com te komen :D