Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [opgelost] "locaties" start in totem mediaspeler?? wil terug naar Nautilus!!!  (gelezen 623 keer)

Hoi, Bedankt voor het mee denken,

Ik heb geen idee waarom maar ineens openen mijn "locaties", alles boven "Computer" (dus "Persoonlijke map" tot "downloads") in een mediaspeler. VLC eerst en na verwijdering van VLC in Totem mediaspeler, grappig maar niet gewenst.

Hoe moet ik nou zorgen dat ik deze locaties weer gewoon open in Nautilus?

Bedankt,

Robin

« Laatst bewerkt op: 2010/11/28, 14:11:52 door lekkeropreis »

Re: "locaties" start in totem mediaspeler?? wil terug naar Nautilus!!!
« Reactie #1 Gepost op: 2010/11/28, 08:18:25 »
Omdat er meer instabiel begon te lijken een schone installatie gedaan, ja en dat helpt wel.

Jammer genoeg wist ook niemand een pasklare oplossing... bedankt voor het mee denken, en ohhh wat is tie weer schoon...

Offline Jan E.

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2010/11/28, 08:58:33 »
k had hem niet gezien.. Had wel een oplossing geweten... Heb dat zelf nl ook wel eens.  XD
Dan wil een een DvD afspelen, en dan klik ik op de map VideoTS, en kies "openen met .... " Als je dan niet het vinkje weg haalt, waar staat dat je systeem deze actie moet onthouden, opent hij de volgende keer iedere map met je mediaplayer.. Even rechtsklikken op een map, kiezen voor "openen met nautilus" had dus volstaan.

Dell Vostro 3360
Ubuntu 20.04

« Reactie #4 Gepost op: 2010/11/28, 13:54:47 »
HA, Jan dank voor je antwoord!!, de schone install was toch wel goed... eindelijk de moeite genomen om eens goed op te ruimen in de pc.

Beste Petervs, ik zie dat je idd al eens antwoord gaf op mijn vraag... ik heb gezocht... natuurlijk niet goed genoeg anders had ik het gevonden... fijn dat je me de goede weg op wilde sturen, toch?
« Laatst bewerkt op: 2010/11/28, 13:57:26 door lekkeropreis »