Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Windows Live Messenger  (gelezen 5392 keer)

Re: Windows Live Messenger
« Reactie #25 Gepost op: 2010/11/23, 20:07:22 »
Zou Kmess ook werken met meer dan 300 toegevoegde vrienden?
met aMSN en diverse andere werkt het dan voor geen meter meer namelijk en na veel strijd kreeg dochter weer XP op d'r pjuter.
En dat alleen vanwege dat het niet werkte want firefox, OOo en noem maar op was totaal haar probleem niet.

Ook op mijn computer viel die software vrijwel stil zodra haar acccount ingevoerd was.
Zelf heb ik er een 60 instaan en gaat als een speer. ongeacht welk programma.

Ja, KMess werkt met meer dan 300 vrienden; heb al meerdere mensen gehoord die zo'n 500 vrienden hadden en ging gewoon keurig in KMess. Emesene ook.

« Reactie #26 Gepost op: 2010/11/23, 20:16:28 »
Als ik van de topicstarter even mag inhaken heb ik een klein vraagje over al deze messenger programma`s...
Welke geeft een knipperend naambalkje bij een binnengekomen bericht van een reeds geopend chatvenster?
Ik zou namelijk graag niet akoestisch geattendeerd worden als een contact weer een bericht heeft verzonden.
Heb tot nu toe amsn, emesene en empathy geprobeerd, allen zonder het gewenste resultaat... Kopete doet het bij mij overigens niet.

« Reactie #27 Gepost op: 2010/11/23, 20:18:45 »
Als ik van de topicstarter even mag inhaken heb ik een klein vraagje over al deze messenger programma`s...
Welke geeft een knipperend naambalkje bij een binnengekomen bericht van een reeds geopend chatvenster?
Ik zou namelijk graag niet akoestisch geattendeerd worden als een contact weer een bericht heeft verzonden.
Heb tot nu toe amsn, emesene en empathy geprobeerd, allen zonder het gewenste resultaat... Kopete doet het bij mij overigens niet.

Emesene, Kmess.
Voor Kmess, zie deze post om de nieuwste versie op te halen, aangezien alleen de nieuwste versie het doet dankzij MS: http://forum.ubuntu-nl.org/software-en-configuratie/windows-live-messenger-60995/msg675013/#msg675013