Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Usenext werkt niet meer!  (gelezen 1418 keer)

Usenext werkt niet meer!
« Gepost op: 2010/11/10, 12:01:31 »
Usenext werkt niet meer in Ubuntu.Heeft even gewerkt,zij het moeizaam.Maar nu staat die alleen maar naar bestanden op de server te zoeken en die vind die nooit meer.Soms,heel soms,als je hem opdracht geeft om opnieuw te proberen komt er wat data binnen en denk ik dat hij gaat downloaden,kom ik even daarna terug is hij weer gestopt en gaat dan echt niet meer verder.Ik heb op Google naar een antwoord gezocht,maar kon niks vinden.Of gebruikte verkeerde zoektermen,dat kan ook! =D
Iemand een idee?
Opnieuw installeren zou ook kunnen,maar waar haal ik het bestand vandaan? ??? Ik heb het de vorige keer natuurlijk gedownload,maar waar staat het op de HD?
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Re: Usenext werkt niet meer!
« Reactie #1 Gepost op: 2010/11/10, 17:37:25 »
Als je Firefox gebruikt en je klikt op Extra>Downloads krijg je een lijst te zien wat je hebt gedownload, is deze leeg of heb je deze leeggemaakt kijk je onder Bewerken>Voorkeuren>Tabblad Algemeen daar staat Bestanden opslaan in, daar staat bijv een map Downloads en dan kan je daarin kijken.
Verder als je iets over Linux zoekt kan je beter naar www.google.nl/linux gaan en daar je zoekterm(en) invullen.
Dan krijg je bijv dit resultaat http://www.google.nl/linux?hl=nl&q=Usenext+download&btnG=Zoeken&meta=
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

« Reactie #2 Gepost op: 2010/11/10, 21:28:48 »
Ja,daar had ik al gezocht,maar die downloadplek staat niet vast,staat op user vragen.Maar ik kan hem dus nergens op de HD's vinden.
Maar die link van Google is een goede,ga daar eens kijken!

« Reactie #3 Gepost op: 2010/11/10, 22:48:16 »
Heb hem verwijdert.Toen opnieuw geinstalleerd,en leek te werken,tot dat ie bij 5 % van het bestand kwam,en toen stopte hij er weer mee.Snap er werkelijk niks van!Alle instellingen zijn goed!En aan het forum heb je ook niks,staat hier niks over.Zal ze maar zelf deze kwestie voor leggen....

« Reactie #4 Gepost op: 2010/11/10, 23:14:21 »
Kan je Usenext niet via de terminal opstarten? Daarin krijg je eventuele foutmeldingen te zien.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

« Reactie #5 Gepost op: 2010/11/11, 00:18:50 »
Ja,maar geen foutmeldingen.

Ik heb nu Sabnzb+ geprobeerd,en ook daar problemen.
Download wel,maar kan daar na niet genieten van de download!Als hij een zipbestand moet uitpakken blijf je eeuwig aan de gang en unzipped dus niet.(of eigenlijk is dat Archiefbeheer!)
Ander bestand,een .avi van de Beatles,werkt gewoon niet zowel in Totem als in VLC.Nou,fijne avond dus gehad...... :'(
En toch zie je bij Eigenschappen niks verontrustends....