Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Spotify (Linux) login failed  (gelezen 3174 keer)

Offline wowo

• Lid
Spotify (Linux) login failed
« Gepost op: 2010/11/08, 15:28:05 »
Met de hulp van dit forum is het me gelukt om Spotify onder Linux te installeren.

Helaas gaat het bij mij mis bij het inloggen.
Ik krijg dan de melding:
use of this device is not enabled for your account.
If you need more help, see our help pages.

Door deze help pages wordt ik ook niet veel wijzer.

Wie weet er misschien een oplossing?

NB Ik heb op dezelfde laptop Spotify ook onder Windows XP herinstalleerde en daar gaat het inloggen met dezelfde account wel gewoon goed en kan ik Spotify gebruiken.
3xDesktop Manjaro Linux Gnome; 2xLaptop Manjaro Linux Gnome

Re: Spotify (Linux) login failed
« Reactie #1 Gepost op: 2010/11/08, 16:22:27 »
Het antwoord is helaas heel simpel. De Linux client werkt alleen als je een Spotify Premium account hebt. De Windows client vereist dat niet.

Offline ivo

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2010/11/08, 16:24:25 »
Als je dat wilt gebruiken dan moet je een Premium account aangaan met hen. De melding in het login window is nogal ongelukkig gekozen.

Kijk hier;

http://getsatisfaction.com/spotify/topics/use_of_this_device_is_not_enabled_for_your_account?utm_content=reply_link&utm_medium=email&utm_source=reply_notification#reply_3887730

Helemaal bovenaan beginnen als je wilt....

There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline wowo

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2010/11/08, 16:30:12 »
Het antwoord is helaas heel simpel. De Linux client werkt alleen als je een Spotify Premium account hebt. De Windows client vereist dat niet.
Over discriminatie gesproken.  ;) Ga er wel vanuit dat opgelost gaat worden.

Als je dat wilt gebruiken dan moet je een Premium account aangaan met hen. De melding in het login window is nogal ongelukkig gekozen.
Ben ik roerend met je eens.

Jan en Ivo bedankt voor jullie snelle reactie.
« Laatst bewerkt op: 2010/11/08, 16:35:50 door wowo »

Offline wowo

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2010/11/08, 16:43:00 »
Gelukkig draait Spotify onder Wine ook, zodat ik het rustig eens kan gaan uitproberen.