Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Blackberry en Barry???  (gelezen 995 keer)

Offline John K

• Lid
Blackberry en Barry???
« Gepost op: 2010/10/30, 14:02:15 »
Heeft iemand een idee wat Barry package voor Blackberry doet? Ik heb via Synaptic Barry geinstalleerd, maar heb geen idee waar en hoe ik het moet openen. Er is geen man barry

Groeten John K

Offline John K

• Lid
Re: Blackberry en Barry???
« Reactie #1 Gepost op: 2010/10/30, 18:52:41 »
Niemand een Blackberry op Ubuntu???

« Reactie #2 Gepost op: 2010/11/01, 12:29:53 »
Ik heb ook een Blackberry.

Als je een programma installeerd, dan zou dat ergens moeten staan onder Toepassingen op de werkbalk. Ik kan me voorstellen dat het een command line tool is. Heb je ook in synapic gekeken of er een barry-gtk of barry-gui aanwezig is? Een stukje software die zorgt voor een grafische schil.

Ik heb dit nog wel gevonden voor je: https://launchpad.net/ubuntu/+source/barry.
Hier staat e.e.a. over Barry

Offline John K

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2010/11/01, 15:21:29 »
Ik zal eens kijken of de gui geinstaleerd is, daar was ik niet niet opgekomen. In de menu's komt niets tevoorschijn. Ik kan ook niets vinden hoe Barry met de terminal te bedienen.