Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: windows 7 in de virtualbox  (gelezen 993 keer)

Offline rutgerr

• Lid
windows 7 in de virtualbox
« Gepost op: 2010/10/16, 17:18:00 »
Hey iedereen,

Graag zou ik mijn windows 7 in de virtualbox willen steken (ter vervanging van mijn win xp die er nu inzit) Bij het booten vanaf mijn cd zegt ie 'windows failed to start. A recent hardware or software change might be the cause... ' Als ik de bij het opstarten van deze dvd (niet in de virtualbox maar in het 'echt') start de setup gewoon op. Ik heb de nieuwste versie van virtualbox erop staan (van de site) Heeft er iemand hier advies voor?

p.s. Nog een klein vraagje over virtualbox: Als ik een printer heb die niet ondersteunt wordt door linux, kan ik deze dan van uit virtualbox laten printen met windows? (ik bedoel printen vanaf windows, met linux is zeker onmogelijk denk ik  :D)

greetz

Offline TopGear

• Forumteam
Re: windows 7 in de virtualbox
« Reactie #1 Gepost op: 2010/10/16, 18:10:15 »
Ah, dan start de VB waarschijnlijk op vanaf de HD, ipv de cd. Dan zou je even de bootvolgorde moeten veranderen. Dan zou het moeten werken.
En met printen, nee, VB gebruikt die van Linux.

Offline joop905

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2010/10/16, 22:11:42 »
Klein vraagje, wat voor merk/type printer is het

gr.j

Offline rutgerr

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2010/10/17, 20:07:16 »
Hey,

Het was een algemeen printer vraagje :)
Wel heb ik hier nog een dell staan maar deze print maar 1 pagina en dan blijft deze papier nemen ???
Dus even openhalen en dan eens proberen :)
Ik ga het strax of morgen eens proberen om win 7 aan de praat te krijgen :)

greetz

Offline rutgerr

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2010/10/18, 18:04:47 »
Hey,

Hij is bezig met installeren :D
Bedankt voor de info.

Greetz