Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: globale toets multimediaspeler  (gelezen 458 keer)

globale toets multimediaspeler
« Gepost op: 2010/10/13, 23:17:17 »
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een multimedia speler die 3 films exact tegelijkertijd op 3 verschillende schermen kan afspelen.
Maar ik moet ze ook weer apart kunnen starten dus dat je op scherm 1 bv dit is het en dan later op scherm 2 moment en dan daarna op scherm 3 moment kan laten verschijnen.

Het is van cruciaal belang dat alle films echt exact tegelijk gaan maar dat ze dan ook ook weer per scherm ander films kunnen afspelen.

Ik zat eerst te denken aan een globale sneltoets voor smplayer zodat ik alle smplayers die ik aan heb staan tegelijk gaan afspelen maar ik ze apart weer kan stoppen en weer kan afspelen.

Maar een globale sneltoets kan je helemaal niet instellen weet iemand dus een andere media player of dat ik het zelf kan aanpassen in een bestand zodat ik zelf de globale toets kan maken.

mvg,
sandermans15
« Laatst bewerkt op: 2010/10/14, 09:16:59 door sandermans15 »