Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Open FTD niet te gebruiken door muisklikken verandert het venster  (gelezen 583 keer)

Ik heb OpenFTD geïnstalleerd en het ziet er allemaal keurig uit. Als ik een post wil openen door erop te klikken komt het paneelvenster bovenin in beeld (waar de aflsluitknop e.d. opzitten). De klik in het venster  met de posts heeft niet gewerkt, de post wordt niet geopend en het beeldscherm is verschoven met de afstand dat het paneel bovenin inneemt. Klik ik weer, is het paneel weer weg. Ik zou graag willen dat dat stopt en dat ik gewoon de post kan bekijken of op de knoppen kan drukken maar dat gaat dus niet zo. Heeft iemand een advies?

Offline nomko

• Lid
    • Ubuntu Linux Gebruiker Site
Re: Open FTD niet te gebruiken door muisklikken verandert het venster
« Reactie #1 Gepost op: 2010/10/02, 17:30:34 »
Ik heb OpenFTD geïnstalleerd en het ziet er allemaal keurig uit. Als ik een post wil openen door erop te klikken komt het paneelvenster bovenin in beeld (waar de aflsluitknop e.d. opzitten). De klik in het venster  met de posts heeft niet gewerkt, de post wordt niet geopend en het beeldscherm is verschoven met de afstand dat het paneel bovenin inneemt. Klik ik weer, is het paneel weer weg. Ik zou graag willen dat dat stopt en dat ik gewoon de post kan bekijken of op de knoppen kan drukken maar dat gaat dus niet zo. Heeft iemand een advies?

Welke GUI gebruik je? Kijk es op mijn site om de GUI te wijzigen.
Misschien dat dat helpt.
Handige site voor de Ubuntu gebruiker:
https://sites.google.com/site/ubuntulinuxgebruiker
-------------------------
https://www.dropbox.com/referrals/NTQ4MzUwNDc5
-------------------------
Linux user number 515471
----------------------

Re: Open FTD niet te gebruiken door muisklikken verandert het venster
« Reactie #2 Gepost op: 2010/10/02, 17:55:31 »
Hallo Nomko,
Bedankt voor je bericht.
Ik heb de instellingen voor de GUI zo staan als je op je site aangeeft. Probleem is er nog.
Mooie site BTW