Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost] Virustotal.com niet bereikbaar.  (gelezen 831 keer)

[Opgelost] Virustotal.com niet bereikbaar.
« Gepost op: 2010/10/05, 09:11:21 »
Als ik onder Ubuntu 10.04 naar virustotal.com wil surfen, krijg ik de vorige bezochte pagina te zien. (Indien er in de vorige bezochte pagina een zoekmachine aanwezig was, wordt er met die zoekmachine naar virustotal.com gezocht op die specifieke website.) Er zijn dus wijzigingen aangebracht in één of ander bestand waar dit niet zou mogen. Meestal surf ik met FF maar het pas geïnstalleerde Chromium heeft precies hetzelfde probleem. Mijn pc heeft momenteel een trioboot en onder beide Windowssystemen (XP en W7) krijg ik virustotal.com perfect weergegeven. Na de instalatie van 10.04 heb ik de aanwijzingen van Pjotr volledig uitgevoerd. Bijgevolg zou FF niks mogen onthouden (Ik dien bijvoorbeeld altijd mijn mailadres in te geven bij hotmail.) en ik ben ook de enige gebruiker van deze machine. Hoe is deze wijziging kunnen gebeuren en hoe maak ik deze ongedaan?
« Laatst bewerkt op: 2010/10/05, 11:36:19 door Pattattezak »

Offline nomko

• Lid
    • Ubuntu Linux Gebruiker Site
Re: Virustotal.com niet bereikbaar.
« Reactie #1 Gepost op: 2010/10/05, 09:15:38 »
Als ik onder Ubuntu 10.04 naar virustotal.com wil surfen, krijg ik de vorige bezochte pagina te zien. (Indien er in de vorige bezochte pagina een zoekmachine aanwezig was, wordt er met die zoekmachine naar virustotal.com gezocht op die specifieke website.) Er zijn dus wijzigingen aangebracht in één of ander bestand waar dit niet zou mogen. Meestal surf ik met FF maar het pas geïnstalleerde Chromium heeft precies hetzelfde probleem. Mijn pc heeft momenteel een trioboot en onder beide Windowssystemen (XP en W7) krijg ik virustotal.com perfect weergegeven. Na de instalatie van 10.04 heb ik de aanwijzingen van Pjotr volledig uitgevoerd. Bijgevolg zou FF niks mogen onthouden (Ik dien bijvoorbeeld altijd mijn mailadres in te geven bij hotmail.) en ik ben ook de enige gebruiker van deze machine. Hoe is deze wijziging kunnen gebeuren en hoe maak ik deze ongedaan?

Ik heb geen problemen hier met virustotal.com
Handige site voor de Ubuntu gebruiker:
https://sites.google.com/site/ubuntulinuxgebruiker
-------------------------
https://www.dropbox.com/referrals/NTQ4MzUwNDc5
-------------------------
Linux user number 515471
----------------------

« Reactie #2 Gepost op: 2010/10/05, 09:35:46 »
Zojuist eventjes mijn hersenen gepijnigd. Onlangs heb ik op aangeven van een mail het java script op deze pagina tussen mijn blawijzers gezet. Dit is de enige verandering die is gebeurd. Ik heb deze bladwijzer verwijdert en nu geraak ik terug op virustotal.com. Is dit bij anderen ook zo?

Offline Rachid

• Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
« Reactie #3 Gepost op: 2010/10/05, 09:38:24 »
Bij mij doet de site het gewoon. Ook als asteroids van erkie tussen mn bladwijzers staat. Erg apart... Nu doet alles het weer he, ik zou het maar ff vergeten (tsk, computers.....)
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!