Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Internetradio in Rhytmbox werkt niet  (gelezen 769 keer)

Offline Alver1

• Lid
Internetradio in Rhytmbox werkt niet
« Gepost op: 2010/09/24, 20:23:48 »
Ik heb ook zeer goede ervaringen met Toshiba + Ubuntu. (Er zijn namelijk merken waarbij het wat lastiger gaat...)

succes,

grtn, Frank
Ik heb 10.04.1 64 b geïnstalleerd in dual boot met W7 op een Toshiba L505-10M met 6 GB ram, alles loopt probleemloos, behalve enkele Fn functietoetsen (die ik nauwelijks gebruik) en een kaduke internetradio via Rhythmbox.

Alver1

« Reactie #1 Gepost op: 2010/09/24, 21:16:10 »
De internetradio in Rythmbox werkt bij mij wel, dus ik denk dat er iets anders aan de hand is, staan al je geluidsinstellingen wel goed?

grtn, Frank
Mac OS X  El Capitan  dualboot met Ubuntu 15.10

Offline Alver1

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2010/09/25, 21:28:21 »
De internetradio in Rythmbox werkt bij mij wel, dus ik denk dat er iets anders aan de hand is, staan al je geluidsinstellingen wel goed?

grtn, Frank
Dank u voor uw belangstelling. Kunt u iets meer aanwijzingen geven over wat ik precies moet doen met de geluidsinstellingen?

Mvg & bedankt

Alver

Re: Internetradio in Rhytmbox werkt niet
« Reactie #3 Gepost op: 2010/09/26, 16:05:32 »
Ga naar Systeem --> Voorkeuren --> Geluid en check of daar alles goed staat..

grtn, Frank
Mac OS X  El Capitan  dualboot met Ubuntu 15.10

Offline asphyxia

• Forumteam
Re: Internetradio in Rhytmbox werkt niet
« Reactie #4 Gepost op: 2010/09/26, 17:25:45 »
Beste Alver1, in Rhythmbox zelf zit ook een volumeschuifje, dat na de installatie dicht staat, en je eerst open moet zetten.
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]