Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Nieuwe gebruikersproblemen.  (gelezen 554 keer)

Offline fmuylaert

• Lid
Nieuwe gebruikersproblemen.
« Gepost op: 2010/09/18, 11:26:11 »
 Ik ben een total nieuwe gebruiker van eeebuntu.
Na een tiental jaren windows op mijn grote laptop hen ik nu ook nog een tweedehands netbook aangeschaft.
Vele zaken heb ik al gevonden, maar voor ubuntu ben ik nog lang niet helemaal mee;
1. Op mijn tweedehands netbook staat nog de gebruikersnaam en wachtwoord van de eerste eigenaar.
Hoe verwijder ik dat en hoe vul ik mijn eigen gegevens in.
2. Hoe maak ik bij gebruik van Google een item favoriten aan ?
MVG en bedankt!

Re: Nieuwe gebruikersproblemen.
« Reactie #1 Gepost op: 2010/09/18, 19:03:09 »
Als je het wachtwoord niet meer weet http://sites.google.com/site/computertip/wachtwoordvergeten

Als je de naam en het wachtwoord wel weet Ga naar Systeem>Beheer>Gebruikers en groepen> Of je moet eerst je wachtwoord invullen of je moet eerst op de knop ontgrendelen drukken en dan je wachtwoord invullen> Nu kan je de naam selecteren en alles wijzigen. Naam en paswoord.

Het maakt niet uit welke methode je gebruikt, ook al weet je de naam en het wachtwoord.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.