Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] Heeft er al iemand Thunderbird3.1 geïnstalleerd? (Cfr. Lightning)  (gelezen 886 keer)

In de huidige Ubuntu-packages steekt Thunderbird3.0.8. Deze versie van Thunderbird laat helaas niet toe om lightning te installeren.
Je kan evenwel van de mozilla-website Thunderbird 3.1. downloaden die dat wel mogelijk maakt.

Vraag: Is het aangeraden dat te doen? (Kunnen toekomstige ubuntu-updates die thunderbird om zeep helpen?) Ik zou natuurlijk
niet graag mijn email-client corrupt maken ....  :-[ :-[
« Laatst bewerkt op: 2010/09/17, 18:17:29 door vrijevogel »

Offline Ploffie

• Lid
Re: Heeft er al iemand Thunderbird3.1 geïnstalleerd?
« Reactie #1 Gepost op: 2010/09/17, 17:51:48 »
Ik heb lightning gewoon aan de praat onder 3.0.8.

Desktop en Kleptop voorzien van 10.04.1...dusss...

˙doʞ uɾız do ʇɐɐʇs pʃǝɹǝʍ ǝʃǝɥ ǝ◖

Re: Heeft er al iemand Thunderbird3.1 geïnstalleerd?
« Reactie #2 Gepost op: 2010/09/17, 18:16:56 »
OK, ik heb Lightning kunnen installeren! Het probleem was dat ik de laatste lightning-versie gedownload had (versie 1.0b2). Deze
versie werkt slechts met thunderbird 3.1.

Ik heb versie 1.0b1 gedownload en het lightning kan nu geïnstalleerd worden.

Op deze pagina https://help.ubuntu.com/community/ThunderbirdLightning wordt alles netjes uitgelegd. (Je hebt vanaf deze pagina
toegang tot de correctie versie.

Offline Ploffie

• Lid
Precies, alleen 1.0b1 werkt.
Desktop en Kleptop voorzien van 10.04.1...dusss...

˙doʞ uɾız do ʇɐɐʇs pʃǝɹǝʍ ǝʃǝɥ ǝ◖