Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Belastingdienst  (gelezen 967 keer)

Belastingdienst
« Gepost op: 2010/09/05, 13:32:39 »
Hoihoi, ik wilde het belastingsdienst programma downloaden, alleen weet ik niet waar de computer het bestand neerzet en kan het niet uitpakken. Met bestanden zoeken lukt het ook niet. Hoe vind ik het terug?
Cha-no-yu If man has no tea in him, he is incapable of understanding truth and beauty.  ~Japanese Proverb


Offline Roc.am

  • Lid
Re: Belastingdienst
« Reactie #1 Gepost op: 2010/09/05, 13:41:10 »
Meestal in de map download in je persoonlijke map, dat is bij installatie standaard zo ingesteld.

- Roc

Re: Belastingdienst
« Reactie #2 Gepost op: 2010/09/05, 13:45:13 »
Persoonlijke map staat het niet in en ik kan ook geen map downloads vinden....
Cha-no-yu If man has no tea in him, he is incapable of understanding truth and beauty.  ~Japanese Proverb


Offline Roc.am

  • Lid
Re: Belastingdienst
« Reactie #3 Gepost op: 2010/09/05, 13:52:33 »
Als je iets download gaat er een opend zich een veldje waarin het gedownloade bestand staat vermeld.
Als je hier met de rechtermuisknop op klikt geeft hij de mogelijkheid om de map te openen van de lokatie waar het bestand staat.
Als je het veld reeds gesloten hebt desnoods opnieuw downloaden, maar dan kun je wel meteen kijken waar hij neergezet wordt.

- Roc

Re: Belastingdienst
« Reactie #4 Gepost op: 2010/09/05, 14:08:02 »
Gevonden;
natuurlijk te ver doorgezocht, icoon stond gewoon op desktop. Alleen weet ik niet niet met welke applicatie ik het kan uitpakken openen.

Ginny
Cha-no-yu If man has no tea in him, he is incapable of understanding truth and beauty.  ~Japanese Proverb


Re: Belastingdienst
« Reactie #5 Gepost op: 2010/09/05, 16:45:45 »
Hallo Ginny,

Betreft het een tar gz-bestand?

Bij ja, dan doe je het volgende:

- Klik met de rechtermuisknop op het gedownloade bestand en kies "Hier uitpakken"
- Er komt nu een map met dezelfde naam als die van het gedownloade bestand
- Open nu deze map: dan zie je nog een map genaamd "belasting 2009"; open deze
- Open vervolgens de map genaamd "bin"
- Dubbelklik op het bestand "ib2009ux"

Als het goed is, zit nu nu in het programma van de belastingdienst.