Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (OPGELOST) juiste accountgegevens Thunderbird van back-up DVD halen  (gelezen 862 keer)

Hallo,

Ik zou graag mijn juiste accountgegevens van Thunderbird terugzetten vanaf mijn Back-up DVD.
Dit omdat het me niet lukt om mailtjes te verzenden, (ontvangen lukt wel) en ik niet kan vinden waar de fout precies zit.

Nu heb ik op het forum gelezen dat ik in de map .thunderbird de map *****default moet vervangen door de oude map, maar kan ik ook alleen de accountgegevens terugplaatsen ? Ik zou het jammer vinden als de mailtjes die nu in mijn inbox staan, zouden verdwijnen.

Groet Robin.
« Laatst bewerkt op: 2010/08/30, 23:51:45 door robindekker »

Re: juiste accountgegevens Thunderbird van back-up DVD halen
« Reactie #1 Gepost op: 2010/08/30, 22:48:37 »
Ik zou de mbox bestanden, Inbox, outbox even apart neerzetten in een map buiten Thunderbird. Vervolgens je oude account gegevens terug zetten. Als dan alles weer werkt de mboxen weer importeren in een eigen map in Thunderbird.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: juiste accountgegevens Thunderbird van back-up DVD halen
« Reactie #2 Gepost op: 2010/08/30, 23:51:15 »
Opgelost !
Hartelijk dank !!