Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Toetsenbord in Ubuntu 10.04  (gelezen 565 keer)

Toetsenbord in Ubuntu 10.04
« Gepost op: 2010/08/15, 23:00:52 »
Door aanhoudende problemen is mijn computer eens naar de computerwinkel geweest. Daar hebben ze enkele dagen gezocht om tot de bevinding te komen dat er iets fout liep in mijn werkgeheugen. Er zitten 4 latjes in van elk 1 Gb en het derde bleek niet meer naar behoren te functioneren. De problemen die ik had met 8.04 kunnen daar mogelijks uit voortgevloeid zijn.  ;)

Nu is 8.04 verwijderd en heb ik 10.04 draaien. Er is nogal wat veranderd en het is dus even wennen. Bij het online bankieren kon ik onmogelijk 210 intypen. Na het typen van 2 was deze geselecteerd en werd deze vervangen door 1. Ik heb dit enkel op de banksite en tot nu toe enkel met de combinartie 210?

Verder werk ik ook met een draadloos toetsenbord en muis. Deze zijn Logitech LX 710. Met herlaadbare batterijen houden deze beestjes het een geruime tijd vol. Nu zijn deze batterijen iets meer dan halfleeg en krijg ik reeds de melding dat deze leeg zijn. Is er een mogelijkheid om deze melding correcter te krijgen? (Zoals in MS dus.) Alvast van harte dank.  :)