Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: geluid is sloom  (gelezen 999 keer)

geluid is sloom
« Gepost op: 2010/06/13, 18:54:39 »
hallo ik gebruik nog steeds ubuntu. maar weet het niet zeker of het met de hardware te maken heeft. maar mijn geluid speelt langzamerzeker slomer af in het begin het wel goed maar als ik een paar uren later de muziek hoor dan word het steeds slomer. maar nu heb ik het in windows ook geprobeerd daar kan ik korter van mijn muziek genieten daar is het notime slow als de pest. met linux doet die der een ongeveer 3 uurtjes over. en windows ongeveer half uurjte
of is mijn geluidskaart aan barrels

groeten

face_user_ubuntu

Re: geluid is sloom
« Reactie #1 Gepost op: 2010/06/13, 21:04:22 »
Geluid "slomer" ???

Hopelijk zie je in dat wij aan zo'n vage beschrijving weinig hebben?

« Reactie #2 Gepost op: 2010/06/13, 21:32:13 »
ik heb al gegoogled

maar uhm het geluid speeld traag af het lijkt wel slowmotion maar in het begin speeld het geluid goed af maar over een uurtje of 3 speeld het geluid als slowmotion af dus net als iemand die traag praat.. dat bedoel ik. maar in windows heb ik daar dus ook last van.

face_user_ubuntu

« Reactie #3 Gepost op: 2010/06/13, 21:55:11 »
iemand enig idee...?????? heb geen idee wat der aan de hand kan zijn. iedergeval in windows doet die dit ook.ik begrijp het echt niet. hoe langer de computer aan staat hoe harder de cpu koeler gaat waaien echt een vliegtuig soms. maar met windows begint het erg te worden. maar linux draait dan nog een beetje. bij windows gaathet geluid echt als een slowmotion.

groeten

face_user_ubuntu

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
« Reactie #4 Gepost op: 2010/06/14, 02:02:42 »
Als hij het in Windows ook doet, dan zal het wel een hardwareprobleem zijn.
Maar wat? Geen idee.

Wel is het vreemd dat de cpu koeler zo hard blaast. Zit die niet helemaal vol met stof?

« Reactie #5 Gepost op: 2010/06/14, 12:24:15 »
heb memtest gedaan. en het volgende is er uit gekomen dat het geheugen had 7054 fouten opgeleverd. dat zou de fout wel zijn denk ik.

face_user_ubuntu

« Reactie #6 Gepost op: 2010/06/14, 23:53:11 »
heb 1 stripje geheugen er uit gehaald. nu heeft die geen fouten meer. dus dat stripje is kaduuk. van 1 gb.... heb er nu 3 van 1 gb der in zitten.

maar nu geeft die geen fouten meer aan. en het geluid doet het nu ook normaal

face_user_ubuntu