Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (OPGELOST) Flash Player  (gelezen 715 keer)

(OPGELOST) Flash Player
« Gepost op: 2010/06/04, 16:17:58 »
Werk met Ubu 10.4 Lucid Lynx
Ik kan sommige fimpjes (ook op Utube) niet laden omdat ik niet over de laatste Flash Player (10. .....) beschik. Op het Ubuntu software centrum heb ik deze ook niet kunnen vinden.
Hoe kan ik Flash Player updaten???
« Laatst bewerkt op: 2010/06/04, 18:08:47 door petineke »
Ubuntu 24.04 ITS
Schijf cap. 11.6Gb
Intel® Core™ i5-8259U@ 2.30GHz × 8
Mesa Intel IRIS (R) Plus Graphics 655 (CFL GT3)

Re: Flash Player
« Reactie #2 Gepost op: 2010/06/04, 16:46:34 »
Ga in het hoofdmenu naar Systeem > Beheer > Synaptic Pakketbeheer

Zoek in Synaptic op flashplugin-installer. Als deze daar bij staat vink je deze aan en klik je bovenin op toepassen.

Soms komt het voor dat de pakketlijsten niet goed ingeladen zijn en het pakket niet verschijnt. Klik dan eerst links bovenin Synaptic op Herladen en probeer het opnieuw.

Citaat
Als volgt:
http://sites.google.com/site/computertip/multimedia

Mocht je ook nog plugins zoeken voor .mp3, videobestanden en lettertypes, installeer dan ubuntu-restricted-extras vanuit Synaptic. Flash zit daar ook bij inbegrepen. Dit installeert bijna alles uit de bovenstaande link automatisch

Re: (OPGELOST) Flash Player
« Reactie #3 Gepost op: 2010/06/04, 18:10:26 »
Bedankt dreamsare4living & Pjotr
het is weer dik voor mekaar!!
Petineke
Ubuntu 24.04 ITS
Schijf cap. 11.6Gb
Intel® Core™ i5-8259U@ 2.30GHz × 8
Mesa Intel IRIS (R) Plus Graphics 655 (CFL GT3)