Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Lucid met Gnomad2  (gelezen 692 keer)

Offline Peter O.

• Lid
Lucid met Gnomad2
« Gepost op: 2010/06/01, 19:43:49 »
Sinds anderhalve week draai ik nu "Lucid" ik heb alleen één groot probleem en dat is dat Gnomad2 niet meer werkt. M'n mp3-speler (Creative Zen Mozaic) wordt bij Lucid wel direct herkend en aangekoppeld, zelfs in Rhythmbox kan ik de inhoud beluisteren, maar om muziek toe te voegen en playlists te maken heb ik Gnomad2 nodig welke in Lucid dus niet meer werkt. Gnomad2 start wel maar wanneer ie alle meta-data van de speler heeft opgehaald valt ie direct weg. Dus zit ik nu met het probleem dat ik geen muziek meer op m'n mp3-spelertje kan zetten.
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen want dit is echt een probleem voor mij, ik gebruik de speler vaak en koop veel cd's die vervolgens geript worden naar mp3.

Offline TopGear

• Forumteam
Re: Lucid met Gnomad2
« Reactie #1 Gepost op: 2010/06/01, 19:53:54 »
Hoezo werkt Rhythmbox niet om muziek toe te voegen of te verwijderen? Als Rhythmbox de speler ziet, moet verplaatsten ook mogelijk zijn.

Offline Peter O.

• Lid
Re: Lucid met Gnomad2
« Reactie #2 Gepost op: 2010/06/01, 20:02:54 »
Dat dacht ik dus ook maar helaas niet, Rhythmbox kan alleen inhoud tonen en beluisteren, daarnaast is Gnomad gewoon een heerlijk programma'tje om eenvoudig playlists mee aan te maken. Met amarok en kzenexplorer werkt het trouwens ook niet.