Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Thunderbird krijgt bepaald bestand niet open (Opgelost)  (gelezen 727 keer)

Offline Dave2

• Lid
    • http://www.lorevanloon.be
Thunderbird krijgt bepaald bestand niet open (Opgelost)
« Gepost op: 2010/05/21, 17:49:59 »
Hoi

Ik heb in thunderbird een mail ontvangen en daar zat een wmv bestand bij en krijg het niet open ik krijg de volgende melding.
U hebt gekozen om het volgende bestand te openen:
1zanger.wmv

Dit is een windows media video
van: mailbox://
Wilt u dit bestand opslaan?

keuze tussen annuleren en bestand opslaan

krijg ik dat niet open omdat dat een windows media formaat is want als ik in thunderbird naar bewerken ga dan voorkeuren en dan bijlage neem
is alles leeg ik dacht te herinneren in windows dat daar alle extenties stonden waarmee dat werd geopend maar bij mij staat daar niets in Joost

grtn Dave
« Laatst bewerkt op: 2010/05/21, 20:22:22 door Dave »

hansv

• Gast
Re: Thunderbird krijgt bepaald bestand niet open
« Reactie #1 Gepost op: 2010/05/21, 20:17:36 »
Hallo allemaal,

Dit probleem komt bij mij ook zo nu en dan voor, ook bij bijvoorbeeld 'gewone' tekstbestanden.
Ik denk echter niet dat het te maken heeft met die lijst in de voorkeuren van Thunderbird, dat zijn de standaardacties die Thunderbird uitvoert wanneer een bestand van dat type geopend wordt; echter, als een bestandstype er niet in voorkomt, zal er toch gewoon gevraagd worden wat Thunderbird moet doen? Dan zal er dus dat venstertje met openen of opslaan verschijnen, en niet dit venster met annuleren en opslaan.

Groet, Hans

Offline Dave2

• Lid
    • http://www.lorevanloon.be
Re: Thunderbird krijgt bepaald bestand niet open
« Reactie #2 Gepost op: 2010/05/21, 20:22:04 »
Hallo allemaal,

Dit probleem komt bij mij ook zo nu en dan voor, ook bij bijvoorbeeld 'gewone' tekstbestanden.
Ik denk echter niet dat het te maken heeft met die lijst in de voorkeuren van Thunderbird, dat zijn de standaardacties die Thunderbird uitvoert wanneer een bestand van dat type geopend wordt; echter, als een bestandstype er niet in voorkomt, zal er toch gewoon gevraagd worden wat Thunderbird moet doen? Dan zal er dus dat venstertje met openen of opslaan verschijnen, en niet dit venster met annuleren en opslaan.

Groet, Hans
OK Opgelost heb naar locaties gegaan en dan naar bestandsysteem ,home, uw naam, verborgenbestanden laten zien en dan naar map .mozilla-thunderbird
en daar delete je profiles.ini

dan moet je wel al je instellingen terug opnieuw ingeven maar het werkt dan wel terug

Dave