Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [opgelost] Hoe kom ik er achter wat mijn laatste update was, en wat,....  (gelezen 779 keer)

Offline MMike024

• Lid
Ik ben na de laatste update, de cursor van mijn muis kwijt. Om te achter halen hoe ik dit op moet lossen heb ik deze informatie nodig.

m.v.g. MMike
« Laatst bewerkt op: 2010/05/22, 08:50:17 door MMike024 »

Offline JvH

• Lid
Re: Hoe kom ik er achter wat mijn laatste update was, en wat dat exact was?
« Reactie #1 Gepost op: 2010/05/18, 09:08:20 »
Werk je in Ubuntu? In Synaptic Pakketbeheer heb je in het menu Bestand de optie Geschiedenis. Daarmee kun je per dag zien welk(e) pakket(ten) is/zijn bijgewerkt/geïnstalleerd/verwijderd.

Offline Tom

• Lid
Re: Hoe kom ik er achter wat mijn laatste update was, en wat dat exact was?
« Reactie #2 Gepost op: 2010/05/18, 12:19:02 »
Of ietsje moeilijker  na ja Systeem - beheer - logboekweergave - vink  DPKG.log aan en lezen maar. :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline MMike024

• Lid
Re: [opgelost] Hoe kom ik er achter wat mijn laatste update was, en wat,....
« Reactie #3 Gepost op: 2010/05/22, 08:51:21 »
O.K. = opgelost
Bedankt voor jullie hulp, sorry voor mij late reactie, was even vergten dat ik deze vraag al gepost had !!

M.v.g. MMike