Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: chatvenster emphaty opent niet  (gelezen 775 keer)

Offline simthadim

• Lid
chatvenster emphaty opent niet
« Gepost op: 2010/05/05, 14:33:33 »
Beste mede-ubuntu'ers,

Gisteren ben ik overgegaan op lucid lynx, erg enthousiast, alhoewel wel een paar dingen niet helemaal vlekkeloos lopen. Zo opent emphaty geen nieuwe chat vensters meer zodra ik er een heb geopend en die weggeklikt heb. Ik kan dan blijven klikken op een van mijn contacten maar dat mag dan niet meer baten. Remedie voor nu is emphaty helemaal op nieuw opstarten, elke keer. Iemand een oplossing?

Daarnaast is dat envelopje, vanwaar je evolution en emphaty kan openen, dat rechtsboven bij de klok zou moeten zitten ook weg, iemand een idee hoe ik die kan terug halen?

Thx, cheers,

Simon

Re: chatvenster emphaty opent niet
« Reactie #1 Gepost op: 2010/05/05, 14:42:10 »
het envelopje zou je terug moeten kunnen zetten door het gewoon weer aan het paneel toe te voegen (rechtsklik op panel - add to panel - indicator applet)

en dat van empathy heb ik ook gemerkt, weet verder niet hoe het op te lossen valt, ik gebruik nu pidgin.
It ain't me, it ain't me, I ain't no fortunate one, no.

Offline simthadim

• Lid
Re: chatvenster emphaty opent niet
« Reactie #2 Gepost op: 2010/05/06, 20:16:06 »
Terug naar pidgin is een optie, al vind ik emphaty wel lekkerder werken.

- envelopje is terug, bedankt Tiemenhakvoort!

Heb nu ook Lucid op mijn thuis PC geïnstalleerd en daar heb ik helemaal geen problemen met emphaty, op mijn laptop wel.
Het is een HP Elitebook 8530w (half jaar oud).
processor T9600 (2x 2.66 GHz)
4 GB Ram

Oftewel, kan het makkelijk aan :) Iemand een idee van een instelling die dan per ongeluk verkeerd staat?

Simon