Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Volumeregeling in beeld  (gelezen 1222 keer)

Offline yafuhenk

• Lid
Volumeregeling in beeld
« Gepost op: 2010/03/21, 20:58:16 »
Heb op een laptop (IBM THinkpad) 8.04 verwijderd en 9.10 geinstalleerd.
Alles is goed gegaan maar ik een vraagje:
Bij 8.04 kreeg ik de volumeregeling onder in beeld als het volume werd gewijzigd.
Ik bedoel dus niet het volumeregeling in het boven paneel.
Is dit een instelling of werkt het gewoon niet in 9.10?

Re: Volumeregeling in beeld
« Reactie #1 Gepost op: 2010/03/21, 21:06:04 »
Je bedoelt zo'n balkje waar een streepje loopt als het volume naar boven of beneden zet?
Ik heb zelf alleen UNR 9.10, daar krijg ik het balkje wel te zien bij Fn + of - het volume symbool op de pijltjes toetsen.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline joop905

• Lid
« Laatst bewerkt op: 2010/03/22, 00:55:59 door joop905 »

Offline yafuhenk

• Lid
Re: Volumeregeling in beeld
« Reactie #3 Gepost op: 2010/03/22, 08:41:38 »
@Gijsbert
De remix versie heb ik niet kunnen installeren op mijn laptop. De live versie werkte niet. Liep volledig vast bij het aankoppelen van het draadloos netwerk. Schijf opnieuw gebrand, echter zelfde fout. Heb daarom standaard 9.10 geinstalleerd. Deze heeft de volumeregeling dus blijkbaar niet.
@Joop
Bedankt voor het meedenken. De link had ik echter al gevonden. Maar wat ik bedoel is dit:

Dit is een win pc van de zaak, maar Ubuntu 8.04 had iets dergelijks alleen dan in het oranje.