Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [opgelost]Meldingen emesene  (gelezen 980 keer)

Offline TopGear

• Forumteam
[opgelost]Meldingen emesene
« Gepost op: 2010/03/20, 19:46:47 »
Als er iemand offline gaat, of online komt, of ik ontvang een berichtje, zou ik daar graag een melding van zien in emesene. Ok, bij het 3e gaat er iets knipperen, maar ik heb liever gewoon een deuntje. Zo'n ping-ping of ping-pong geluidje. Maar nu merk ik er niets van, en dat is best wel irritant.
« Laatst bewerkt op: 2010/03/20, 20:04:10 door TopGear »

Re: Meldingen emesene
« Reactie #1 Gepost op: 2010/03/20, 19:47:55 »
Je wilt eerst een melding zien, maar later wil je een deuntje horen ???

Offline TopGear

• Forumteam
« Reactie #2 Gepost op: 2010/03/20, 19:49:11 »
Tegelijk :P Net zoals in MSN (sorry). Daarin krijg je een pop-up en een deuntje tegelijk.

« Reactie #3 Gepost op: 2010/03/20, 19:53:09 »
Ik vind deuntjes gruwelijk irritant, maar goed...

Opties -> Plugins -> Mededeling

« Reactie #4 Gepost op: 2010/03/20, 19:53:30 »
Kijk eens bij de plugins. Er is een plugin die de nieuwe notificaties gebruikt en eentje die custom notificaties gebruikt. Er is ook een plugin die geluid doet afspelen.

De notificatie plugins zijn in te stellen bij welke gebeurtenis te tonen. Die andere heb ik nooit gebruikt.

Offline asphyxia

• Forumteam
« Reactie #5 Gepost op: 2010/03/20, 19:55:39 »
Ok, een zwaar zouteloze tip: in aMSN werkt dit standaard wel, net zoals in MSN zelf.
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

Offline TopGear

• Forumteam
« Reactie #6 Gepost op: 2010/03/20, 20:03:57 »
Dat weet ik maar wat goed :D Maar ik vind emesene leuker :P

Danku Cumulus, ze werken :D