Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost]Werkt Jsymphonic slecht of doe ik iets verkeerd?  (gelezen 908 keer)

Offline Rodin

• Lid
[Opgelost]Werkt Jsymphonic slecht of doe ik iets verkeerd?
« Gepost op: 2010/03/11, 17:23:09 »
Ik heb een MP3 speler van Sony. Onder Windows kan je alleen er bestanden opzetten met SonicStage, dat op een CD-rom wordt bijgeleverd.
Voor linux is er Jsymphonic. Ik heb eerst met de Sound Juicer een CD geript in MP3 160 Kpbs. Bij het uitproberen om die bestanden met Jsymphonic op mijn MP3 speler te krijgen zie ik wel keurig op de rechterpagina met de inhoud van mijn MP3 speler alle bestanden (MP3 160 Kbps) terug met titels, maar de MP3 speler geeft aan, als ik ze wil afspelen: Can't play, track error. En alle titels zijn verdwenen. Nou is dat voor een cd uitproberen nog niet zo erg, want dan wis ik hem gewoon weer, maar alle titels van alle muziek die er al opstond zijn ook ineens verdwenen. Die muziek speelt hij trouwens nog wel af.

Wie kan mij helpen met Jsymphonic?

Rodin
« Laatst bewerkt op: 2010/03/15, 17:07:59 door Rodin »

Re: Werkt Jsymphonic slecht of doe ik iets verkeerd?
« Reactie #1 Gepost op: 2010/03/11, 22:05:40 »
Staat jou mp3 speler erbij? http://symphonic.sourceforge.net/page.php?6
Heb je de documentatie al doorgenomen? http://symphonic.sourceforge.net/page.php?3
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Rodin

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2010/03/13, 09:51:45 »
Hallo Gijsbert,

Bedankt voor je reactie. Mijn MP3 speler staat erbij (NW-HD5). In de lijst wordt aangegeven, dat de "playlist-support" ontbreekt. Dat is in mijn geval geen probleem, want die gebruik ik nooit.

Deze documentatie had ik nog niet gevonden. Ik zal me de komende dagen er eens even in verdiepen en laat nog wel even weten na het weekend of ik eruit kom.

Rodin

Offline Rodin

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2010/03/15, 17:09:09 »
Beste Gijsbert,

De documentatie heb ik gevonden en bestudeerd. Het is nog een heel gedoe geweest, omdat mijn MP3 speler van de 3e generatie is en daarvoor op een Windows machine een programma gedownload moet worden van de Sony site. Daarna moet dat programma geïnstalleerd worden op de MP3 speler. Eenmaal geïnstalleerd kunnen alle bestanden op één specifieke na weer gewist worden en daarna werkt het. JSymphonic moest ook op de speler worden gezet. Dat had ik zonder documentatie niet begrepen. Ik had het dus op de computer geïnstalleerd.

Eenmaal de boel klaar, waren ook alle titels van de muziek weer terug. En gelukkig maar, want SonicStage van Sony kon ook de reeds eerder opgenomen muziek niet meer lezen.

Kortom alles werkt nu naar behoren en ik ben erg blij met de linken, die je hier postte!
Bedankt!

Rodin