Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Evolution alle hotmail berichten naar prullenbak verplaatst  (gelezen 2181 keer)

Offline 2ndchance

• Lid
Evolution alle hotmail berichten naar prullenbak verplaatst
« Gepost op: 2010/03/08, 22:14:05 »
Ik heb nog nooit eerder mijn evolution geconfigureerd voor Hotmail, vandaag dus wel. Alle berichten kwamen netjes in mijn evolution inbox te staan.
Toen ik hotmail in mijn browser opende schrok ik me dood: alle emails verplaatst naar de prullenbak!!

In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Stijnen

• Lid
Re: Evolution alle hotmail berichten naar prullenbak verplaatst
« Reactie #2 Gepost op: 2010/03/09, 00:38:26 »
*Edit->Preferences->Mail Accounts
*Edit account options
*Recieving Options tab
*Daar zou het moeten staan, iets in de trend van: Leave Messages on Server, aanvinken (of iets dergelijks)

(Waarschijnlijk is het bij jou Nederlands)
superstition, dogma, faith, spirituality, astrology? Thank god there is science!

Offline Dave

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2010/03/09, 16:00:01 »
ja, je instellingen nalopen dat ze niet gewist worden na het ophalen/lezen.
Bij veel email providers heb je maar een beperkte ruimte en wil je het legen na binnenhalen.

Bij "bewerken"en "ontvangstinstellingen" het vinkje zetten om te bewaren.
Let ook op de volgende optie.

Offline 2ndchance

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2010/03/13, 09:24:27 »
Ik zou graag de emails die nu in mijn inbox staan daar laten en wanneer ik een evolution een mail verwijder, dan mag deze best naar de prullenbak worden verplaatst.

Maar wanneer ik de functie aanklik om email te verwijderen van de server, worden al mijn emails verplaatst naar de prullenbak.

« Reactie #5 Gepost op: 2010/03/13, 12:32:25 »
Helaas onmogelijk met POP3, GMail ondersteunt ook de mailstandaard IMAP en met IMAP kun je bereiken wat jij wilt. Een van de vele voordelen van GMail t.o.v. Hotmail.