Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: netbook-launcher  (gelezen 658 keer)

Offline nef

• Lid
netbook-launcher
« Gepost op: 2010/03/11, 12:02:44 »
Beste allemaal,

ik maak voor al mijn computers, dus niet alleen mijn netbook, gebruik van netbook-launcher. Echter 4 van de 5 keer dat ik mijn computer (welke ook, allemaal karmic) aanzet kan het programma niet gebruiken omdat het niet op het bureaublad acteif is. Het programma staat tussen mijn opstart-toepassingen, het start ook op, het proces is actief en slaapt. Soms, als ik de computer uitzet komt nog snel een flard van het netbook-launcher scherm voorbij.

Weet iemand wat er aan de hand is? Kan iemand met helpen? Is er een manier om netbook-launcher in te richten, zoals je ook het hoofdmenu kunt inrichten?

Alvast bedankt.

Re: netbook-launcher
« Reactie #1 Gepost op: 2010/03/11, 20:06:38 »
Systeem>>>naar beneden scrollen en op Menubewerker dubbelklikken

Wat betreft het slaapprobleem van netboox-launcher: gebruik je de Netbook Remix of heb je zelf netbook-launcher geïnstalleerd en tussen je opstarttoepassingen gezet?

Offline nef

• Lid
Re: netbook-launcher
« Reactie #2 Gepost op: 2010/03/11, 22:26:42 »
Hallo Vistaus,

ik maak gebruik van de standaard ubuntu installatie, vervolgens voeg ik netbook-launcher daar aan toe. Toevoegen aan opstarttoepassingen is niet nodig, dat doettie zelf.