Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Vraagje over JDK  (gelezen 1536 keer)

Offline Canrith

• Lid
Vraagje over JDK
« Gepost op: 2010/03/05, 10:46:53 »
Vraagje over JDK. Ik probeer een JNLP file werkend te krijgen onder 9.10 en heb volgens de aanwijzingen van Pjotr Java geinstalleerd. Dat is allemaal goed gegaan. Na googlen vond ik verder nog dat ik JDK van de Java site moest downloaden en in de browser moest aangeven dat de file daar standaard mee moet worden geopend.
Waar en hoe installeer ik nu JDK?
« Laatst bewerkt op: 2010/03/05, 16:05:30 door Sjoerd Broekhuijsen »

Vraagje over OpenJDK
« Reactie #1 Gepost op: 2010/03/05, 11:17:30 »
Vraagje over JDK. Ik probeer een JNLP file werkend te krijgen onder 9.10 en heb volgens de aanwijzingen van Pjotr Java geinstalleerd. Dat is allemaal goed gegaan. Na googlen vond ik verder nog dat ik JDK van de Java site moest downloaden en in de browser moest aangeven dat de file daar standaard mee moet worden geopend.
je doet nogal moeilijk... Sun Java installeren + de Sun Java Plug-in via Toepassingen -> Ubuntu softwarcentrum. Daarna een JNLP-bestand openen en starten met Java Web Start.

Offline Tom

• Lid
Vraagje over OpenJDK
« Reactie #2 Gepost op: 2010/03/05, 12:38:52 »
Daar kunt U beter een topic over openen in Software en configuratie.
Vriendelijke groet. :D
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Canrith

• Lid
Vraagje over OpenJDK
« Reactie #3 Gepost op: 2010/03/05, 15:34:50 »
je doet nogal moeilijk... Sun Java installeren + de Sun Java Plug-in via Toepassingen -> Ubuntu softwarcentrum. Daarna een JNLP-bestand openen en starten met Java Web Start.

Dat werkte dus niet

Offline jan11000

• Lid
Vraagje over OpenJDK
« Reactie #4 Gepost op: 2010/03/05, 15:47:09 »
Yahoo games, het eerste spelletje wat ik probeer werkt gewoon, ik heb openjdk geinstalleerd in ubuntu 9.10.