Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: 2 mappen openoffice  (gelezen 644 keer)

2 mappen openoffice
« Gepost op: 2010/02/03, 12:23:23 »
ik heb in mijn verborgen home map 2 mappen openoffice staan.
.openoffice.org en .openoffiece.org2
kan ik een van die mappen veilig verwijderen ?
of het het geen zin qua snelheid en ruimte ?
You gotta be hungry !

Re: 2 mappen openoffice
« Reactie #1 Gepost op: 2010/02/03, 13:01:31 »
Ik zou die laten staan, met verwijderen krijg je waarschijnlijk problemen met OOO, en snelheidswinst ga je daar zeker niet mee boeken. Misschien denken anderen daar nog anders over, dan hoor je dat hier wel.
Laptop MSI U123 (160 GB) 1 GB ramMint Cinnamon 18 LTS
Laptop Toshiba Tecra  (80GB) 2 GB ram Fedora 24
Dell Latitude D600 Pentium M 1400MHz 512MB ram
Bouwjaar 2003 met Debian 8 (Jessie)

Offline Rinse

• Lid
Re: 2 mappen openoffice
« Reactie #2 Gepost op: 2010/02/03, 17:38:37 »
mijn ervaring is dat je beide gewoon kunt verwijderen.
verzeker jezelf er wel van dat je niks hebt opgeslagen in een van de openoffice-mappen ;)
na verwijdering start openoffice weer op in de 'fabrieksstandaard', dus eventuele wijzigingen die je aan openoffice gemaakt hebt ben je dan kwijt.

je kunt ook beide mappen even een andere naam geven en dan openoffice starten.
openoffice maakt dan een nieuwe map aan.
slut openoffice daarna weer en vervang de nieuwe map door de oude met dezelfde naam en gooi de andere openoffice-map weg.

snelheidswinst zul je niet bereiken met het verwijderen (tenzij er iets mis is met je huidige configuratie).
openoffice gebruikt slechts 1 van beide mappen, de andere is van een vorige installatie.