Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost]Hoe haal ik het pictogram van de Universele toegang-voorkeuren weg.  (gelezen 1026 keer)

In Ubuntu 9.10 staat op de werkbalk een blauw pictogram met een wit mannetje erop, als ik er op klik met de linker muis knop staat er Universele toegang-voorkeuren. Deze wil ik er niet op hebben. Als ik rechts er op klik krijg ik geen keuze menu om dit weg te halen. Iemand een oplossing?
« Laatst bewerkt op: 2010/02/03, 19:43:32 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Lexaldo

• Lid
Re: Hoe haal ik het pictogram van de Universele toegang-voorkeuren weg.
« Reactie #1 Gepost op: 2010/02/03, 19:21:51 »
Systeem-> Voorkeuren->Toetsenbord->Toegankelijkheid  
vinkje uitzetten van: 'toegankelijkheids functionaliteit kan aan en uit worden gezet met sneltoetsen'

« Reactie #2 Gepost op: 2010/02/03, 19:42:53 »
Mijn dank is groot. :)
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

« Reactie #3 Gepost op: 2010/02/03, 19:43:01 »
Hoe weten jullie zo'n dingen ??
Bij mij stond dat manneke er ook maar ik dacht dat het er op gekomen was nadat ik als gdm had ingelogd om in mijn grub te klooien en dat het iets te maken had met op te starten functionaliteiten bij het inloggen.
Nu dat ik weet hoe het wegmoet, begrijp ik ook die vreemde meldingen die ik soms kreeg: U hebt de SHIFT-toets langer dan 8 seconden ingedrukt gehouden, dit is de toets om.... enzovoort...
Dat was dus een sneltoets XD  ???
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline Lexaldo

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2010/02/03, 20:30:43 »
Mijn dank is groot. :)
Graag gedaan.  ;)
« Laatst bewerkt op: 2010/02/04, 07:52:34 door Lexaldo »