Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (opgelost) UBUNTU  (gelezen 6877 keer)

Re: UBUNTU
« Reactie #25 Gepost op: 2010/01/31, 17:37:53 »
door dat julie die geandwoordt heben kunen lachen met

taal fouten die een mental gehandicate schyf vriendelyk bedankt en moge julie al dat krygen die ik heb salu en meneer de on......... ook zeker en wast hoor

on5wab

Dat hele verhaal met dat schrijven was (volgens mij) niet op jou gericht hoor ;)
Het was meer een aanleiding van deze reactie:
Citaat
on5wab de pa8mc ex-on8mc vy 73 es gd luck
(In ieder geval, toen ik schreef dat ik niet wist wat er stond had ik het over die reactie)
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?

Offline timosha

• Lid
« Reactie #26 Gepost op: 2010/01/31, 17:50:05 »
probleem opgelost hoor

OK Willy! Blij dat het opgelost is dan kun je weer verder. Doe de groetjes aan Claude (on7tk) en Carine (on7lx), beiden zijn heel oude vrienden van mij.

pa8mc - on8mc - dm8mc
Maastricht
Stabiele OS: Solaris 10 - OS X 10.6.4 - Linux Mint 9 - Windows 7
Project OS: Linux Mint 9 Isadora
Test OS: Ubuntu 10.04 - 10.10
Server: Windows Server 2008 R2 - Exchange 2010

Contra verbosos noli contendere verbis: sermo datur cunctis, animi sapientia paucis.

Offline bas.

• Lid
    • Wat mij bezig houdt
« Reactie #27 Gepost op: 2010/01/31, 18:46:55 »
probleem opgelost hoor

OK Willy! Blij dat het opgelost is dan kun je weer verder. Doe de groetjes aan Claude (on7tk) en Carine (on7lx), beiden zijn heel oude vrienden van mij.

pa8mc - on8mc - dm8mc
Maastricht

Toch wel jammer dat je meteen aan neemt dat hij het is want ik kreeg een pb met de tekst bedankt dat je het voor me opnam.
Je hebt dus de verkeerde voor je en iemand erg gekwetst, verstandig is toch wel om eerst zeker te weten dat je de goede persoon voor je hebt.

@femke ook jammer dat er opgeroepen word om ontopic te gaan door een mod die er ook aan mee deed om dan toch door te gaan.
=SOG= 4 life

laptop DELL Inspiron 1525 ubuntu 9.10

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

Offline timosha

• Lid
« Reactie #28 Gepost op: 2010/01/31, 18:53:47 »
probleem opgelost hoor

pa8mc - on8mc - dm8mc
Maastricht

Toch wel jammer dat je meteen aan neemt dat hij het is want ik kreeg een pb met de tekst bedankt dat je het voor me opnam.
Je hebt dus de verkeerde voor je en iemand erg gekwetst, verstandig is toch wel om eerst zeker te weten dat je de goede persoon voor je hebt.

Aanhand van zijn roepletters en aanhand van de website van deze radioamateur heb ik de juiste persoon voor. Uit zijn website blijkt zelfs dat wij gemeenschappelijke vrienden hebben. Roepletters van een radioamateur zijn even uniek als zijn vingerafdruk. Die komt maar een keer voor op de wereld.

Tenzij, tenzij dat iemand de roepletters "on5wab" misbruikt. Dat komt helaas voor.

Als ik mij vergist heb in de persoon bied ik hem mijn nederigste excuses aan.
« Laatst bewerkt op: 2010/01/31, 18:55:39 door timosha »

Contra verbosos noli contendere verbis: sermo datur cunctis, animi sapientia paucis.

Offline bas.

• Lid
    • Wat mij bezig houdt
Re: (opgelost) UBUNTU
« Reactie #29 Gepost op: 2010/01/31, 18:58:47 »
Hou het gewoon op Nederlands op dit forum dan snapt iedereen het.
=SOG= 4 life

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

Offline ON5WAB

• Lid
« Reactie #30 Gepost op: 2010/01/31, 19:47:56 »
zal ik doen Herwig ik ergerd mij daar zeer aan hoor ik heb kan er niets aan doen heb al veel pijn moeten lijden en dan krijgt u dit op u maag is niet pretig hoor jamer als ik iemand pijn heb gedaan sorry ervoor maar op freq kom ik niet meer ook wegens dat praten gaat niet best in groet 3a4  om's alee zand erover en hopelijk komt het niet meer voor wandt dat is erg hoor 73' en bye de on5wab (willy)

beste ben hier nieuw ben on5wab

on5wab de pa8mc ex-on8mc vy 73 es gd luck

Gebruik eens normaal beschaafd Nederlands, we zitten hier niet op een chat kanaal.

Dit is een heel beschaafde internationale taal die on5wab uitstekend begrijpt. Voor het overige heb ik geen lessen nodig in beschaafd Nederlands, een zeldzaamheid trouwens die men noch heel zelden tegenkomt.

Ja en wij begrijpen het niet en het is een Nederlands forum dus plaats je post dan ook in het Nederlands.

Hoeft ook niet ! Dat was een zeer beleefde persoonlijke begroeting en welkom aan on5wab.
probleem opgelost hoor

pa8mc - on8mc - dm8mc
Maastricht

@femke ook jammer dat er opgeroepen word om ontopic te gaan door een mod die er ook aan mee deed om dan toch door te gaan.

Offline timosha

• Lid
« Reactie #31 Gepost op: 2010/01/31, 20:15:17 »
zal ik doen Herwig ik ergerd mij daar zeer aan hoor ik heb kan er niets aan doen heb al veel pijn moeten lijden en dan krijgt u dit op u maag is niet pretig hoor jamer als ik iemand pijn heb gedaan sorry ervoor maar op freq kom ik niet meer ook wegens dat praten gaat niet best in groet 3a4  om's alee zand erover en hopelijk komt het niet meer voor wandt dat is erg hoor 73' en bye de on5wab (willy)

OK Willy! Ik wilde U alleen begroeten als nieuw lid met "ham spirit". Het spijt mij zeer erg te moeten vernemen dat je niet meer qrv bent. En jij hebt natuurlijk niemand pijn gedaan. Het belangrijkste is dat jouw probleem opgelost is, daar ging het hem om.

Als het praten niet meer zo lukt kunnen we misschien eens een verbinding maken in rtty, pactor, pr of psk.

Bedankt dat je de groetjes wil doen aan Claude en Carine.

Hou je haaks en vy 73 de pa8mc - on8mc
Herwig
« Laatst bewerkt op: 2010/01/31, 20:17:46 door timosha »

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
« Reactie #32 Gepost op: 2010/01/31, 20:19:41 »
ook jammer dat er opgeroepen word om ontopic te gaan door een mod die er ook aan mee deed om dan toch door te gaan.
Daar heb ik mijn excuus voor aangeboden, tenslotte ben ik ook maar een mens.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline timosha

• Lid
« Reactie #33 Gepost op: 2010/01/31, 20:24:00 »
ook jammer dat er opgeroepen word om ontopic te gaan door een mod die er ook aan mee deed om dan toch door te gaan.
...en een radioamateur  :rolleyes:

Offline bas.

• Lid
    • Wat mij bezig houdt
« Reactie #34 Gepost op: 2010/01/31, 20:24:09 »

Er staat toch duidelijk @femke voor of niet soms even je bril schoonmaken Ron.
=SOG= 4 life

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
« Reactie #35 Gepost op: 2010/01/31, 20:29:01 »
Mijn bril heb ik niet op :lol:
Maar ik ben wel de mod waar je het over had, en daar reageerde ik op.
Ondertussen vervuilt dit topic behoorlijk, hopelijk wordt onze Belgische vriend niet teleurgesteld .......
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline timosha

• Lid
« Reactie #36 Gepost op: 2010/01/31, 20:29:27 »
/quote/
/unquote/

Enne ?

Offline bas.

• Lid
    • Wat mij bezig houdt
« Reactie #37 Gepost op: 2010/01/31, 20:31:53 »
@Ron tja.

En wat moet ik met enne??? kan je dat eten ???
« Laatst bewerkt op: 2010/01/31, 20:37:05 door bas. »
=SOG= 4 life

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

Offline timosha

• Lid
« Reactie #38 Gepost op: 2010/01/31, 20:37:05 »
En wat moet ik met enne??? kan je dat eten ???

"Wat baeten kaers ende bril als den uyl niet zienen wil" Eet dat maar op  :evil:

Offline bas.

• Lid
    • Wat mij bezig houdt
« Reactie #39 Gepost op: 2010/01/31, 20:38:38 »
Je kan ook duidelijk zijn natuurlijk.
Ja ik heb me vergist en jij hebt gelijk.
Maar als ik dat uit enne??? moet halen is dat niet echt duidelijk he.
=SOG= 4 life

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

Offline asphyxia

• Forumteam
« Reactie #40 Gepost op: 2010/01/31, 20:49:48 »
Dit is echt een topdraadje :D

Vooral vwb miscommunicatie =D

Allee, als in eerste instantie de TS maar geholpen is, maar dat is ok als ik eea goed begrijp.
Ok, de radioamateurstaal snapte ik ook niet direct, maar er gaat wel een nieuwe wereld voor me open. Allen die dit wel begrijpen: na enige uitleg snappen wij het ook. Wel grappig trouwens.

@Bas: 'Enne' is een uitdrukking uit Down Under, waar zowel @Timosha als ik verblijven. Dat betekent in dit verband zoiets als 'wat bedoel je?' (er zijn meer duidingen, maar laten we het concreet houden).
Als we dit soort dingen nu ff aan mekaar duidelijk maken, dan komen we nog eens ergens =D
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

Offline bas.

• Lid
    • Wat mij bezig houdt
« Reactie #41 Gepost op: 2010/01/31, 20:58:10 »
Het is toch niet moeilijk om gewoon duidelijk Nederlands te typen op een Nederlands forum.
Als ik dingen wil gaan raden ga ik wel naar het raadsel topic.
=SOG= 4 life

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

Offline asphyxia

• Forumteam
« Reactie #42 Gepost op: 2010/01/31, 21:05:23 »
Daarom help ik je ook.

Het zal wel aan het enthousiasme van enkelen liggen, allemaal begrijpelijk.

Anyway, de TS is uit de brand geholpen. Dat is het belangrijkste :D. Voor de rest: just fun.
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

Offline bas.

• Lid
    • Wat mij bezig houdt
« Reactie #43 Gepost op: 2010/01/31, 21:11:55 »
Als het gewoon in het Nederlands is heb ik en een ander ( en die zijn er ) geen hulp nodig met een vertaling.
=SOG= 4 life

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

Offline timosha

• Lid
« Reactie #44 Gepost op: 2010/01/31, 21:12:12 »

Ok, de radioamateurstaal snapte ik ook niet direct, maar er gaat wel een nieuwe wereld voor me open. Allen die dit wel begrijpen: na enige uitleg snappen wij het ook. Wel grappig trouwens.

Dat pleziert mij ! Om nog even offtopic te blijven. Die taal is een zeer oude internationale taal die het mogelijk maakt dat een Chinese marconist perfect en zonder misverstanden met een Zulu marconist (om even bij Ubuntu te blijven) kan communiceren, zonder dat de ene Kwazulu kan en de andere Chinees. Iets dat in het Nederlands blijkbaar niet mogelijk is.

De taal bestaat uit cijfers, zgn. q-codes en afkortingen uit het Frans en Engels.

Offline bas.

• Lid
    • Wat mij bezig houdt
« Reactie #45 Gepost op: 2010/01/31, 21:17:51 »
En als je dat zo graag wilt toepassen op een forum ga je maar naar een radioamateur forum.
=SOG= 4 life

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

Offline timosha

• Lid
« Reactie #46 Gepost op: 2010/01/31, 21:20:16 »
En als je dat zo graag wilt toepassen op een forum ga je maar naar een radioamateur forum.

zu Befehl Herr Generaloberst  :o Heb je nog verdere bevelen ?

Offline Tom

• Lid
« Reactie #47 Gepost op: 2010/01/31, 21:26:19 »
Sorry beste mensen maar ik heb er een slotje opgezet dit leid verder tot niets.
En heeft ook verder geen waarde voor > Software en configuratie < .
Hoofdzaak onze Vriend is geholpen.
Het Team. :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.