ik heb problemen met zelfgemaakte dvd's.
Ten eerste kan de computer het niet lezen en wordt de dvd niet vermeld in 'computer' 'cd/dvd-station'.
Ten tweede komt de melding: "Kon de locatie niet aankoppelen - kan bestand niet aankoppelen".
De dvd's worden gelezen met windows 2000.
Evelyn, je schrijft dat je niets van Windows op de pc hebt, maar wat bedoel je dan met je laatste zin uit de quote hierboven?

Kan me niet voorstellen dat er een (Linux)
programma is met dezelfde naam als een besturingssysteem.
De computer kan 'het' dus niet lezen?
Welke foutmelding krijg je dan wanneer je zo'n zelfgebrande dvd in de speler stopt? Edit: laatste vraag doorgestreept. Je had immers al geschreven welke melding je kreeg.
Die melding krijg je dus
niet wanneer je een 'originele' (een niet zelfgebrande) dvd in de speler stopt? En je weet niet met welk brandprogramma die zelfgebrande dvd's zijn gebrand, maar ze komen van verschillende mensen als ik het goed lees, en feit is dat géén van die zelfgebrande dvd's te lezen zijn? Niet door Ubuntu maar wel door Windows 2000, al begrijp ik nog steeds niet helemaal wat W2000 ermee te maken heeft als je zegt dat je geen Windows op de pc hebt staan. Heb je geprobeerd of een andere-computer-dan-die-van-jou waar Windows 2000 op draaide, die dvd's wél kon lezen? Bedoel je dat misschien?