Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Evoltion haalt oude berichten niet op.  (gelezen 683 keer)

Offline krommenek

• Lid
Evoltion haalt oude berichten niet op.
« Gepost op: 2010/01/11, 22:16:40 »
Hoi,

Heb een probleem in Evolution onder Hardy 2.6.24.24.

Ik heb van een account alle berichten per onegluk gedelete. Gelukkig staan ze nog wel op de Server. ALs ik met webmail kijk staan daar nog alle berichten. ( Kopei op server achterlaten staat dus aan bij mij , gelukkig!!!)

Maar als ik nu ophalen klik komen de  berichten niet binnen!!

Als ik rechts klik op het postvak staat er bij eigenschappen dat er o (nul) ongelezen berichten zijn en dat het totaal aantal berichten 61 is! Er staat een vinkje bij "indexeer berichten body data". Maar wat deze laatste betekend weet ik niet.

De vraag is dus, wat moet ik doen zodat de berichten opnieuw van de server worden gedownload?

WIe help me?

Alvast bedankt....

Greetrzzzzzzzzzz.

Offline krommenek

• Lid
Re: Evoltion haalt oude berichten niet op.
« Reactie #1 Gepost op: 2010/01/12, 23:04:31 »
Iemand een idee wat dit kan zijn!!

Greetrzz

« Reactie #2 Gepost op: 2010/01/12, 23:38:01 »
Hallo, probeer eens:
ga naar /home/.Evolution/mail/local en wis de bestanden Inbox* (dat zijn er vier als het goed is). Start nu Evolution opnieuw op en mogelijk worden je mails nu wel van de server binnengehaald...

Offline Dave

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2010/01/13, 00:33:44 »
online alle berichten markeren als ongelezen of de pop opnieuw instellen.

Offline vanadium

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2010/01/13, 09:06:10 »
Controleer eerst en vooral of je "Toon berichten" op "alle berichten" staat, en niet op "ongelezen berichten" (balk bovenaan berichtenpaneel).