Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Officiële waarschuwing tegen Ultamatix  (gelezen 59368 keer)

Re: Officiële waarschuwing tegen Ultamatix
« Reactie #100 Gepost op: 2009/12/30, 10:51:03 »
Firefox doesn't know how to open this address, because the protocol (apt) isn't associated with any program.

Link werkt dus niet.

Uit dit schermpje blijkt dat je eerst het pakketje apturl moet geïnstalleerd hebben. Is een officieel pakket, maar niet standaard geïnstalleerd..

Overigens staat ubuntu-restricted-extras bij mij natuuurlijk al geïnstalleerd..  Ik klikte ook alleen maar om het proces te valideren/testen.

Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline testcees

• Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
« Reactie #101 Gepost op: 2009/12/30, 11:16:29 »
Uit dit schermpje blijkt dat je eerst het pakketje apturl moet geïnstalleerd hebben. Is een officieel pakket, maar niet standaard geïnstalleerd..

Nope, apturl is wel standaard geïnstalleerd (iig in 9.10). Dit scherm vraagt toestemming om de apturl te gebruiken voor deze apt: link. Plaats je een kruisje zal dit scherm voortaan worden overgeslagen.
Klik links bovenin op Documentatie

Offline Tom

• Lid
« Reactie #102 Gepost op: 2009/12/30, 11:20:30 »
En daar staat een beginner al met zijn mond vol tanden ???

heb dus dit er op gezet , makkelijker kan het niet.
http://wiki.ubuntu-nl.org/Multimedia
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

« Reactie #103 Gepost op: 2009/12/30, 11:24:48 »
@ testcees
Zal inderdaad wel standaard zijn, want ik heb een verse installatie en heb dit toen niet apart geïnstalleerd (vroeger wel, vandaar de verwarring)  Overigens ging ik er (onbewust) van uit dat Femke98 ook al wel aan de 9.10 zou gezeten hebben.

Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...