Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: PrinterServer  (gelezen 1347 keer)

Offline paulnl

  • Lid
    • webxtreeme.eu Webhosting (in aanbouw)
PrinterServer
« Gepost op: 2010/01/26, 16:02:31 »
Hallo Lijst,

Ik gebruik hier een AXIS OfficeBasic printerserver simpel en oud ding maar werkt perfect.

Nu heb ik een probleem, Windows XP print alles netjes uit (sorry) maar Ubuntu 9.04 print voor iedere nieuwe opdracht eerst een (ik denk) printopdracht formulier met daarop de Gebruiker, Naam van de computer en de naam van de printopdracht. Kan ik dit ergens uitschakelen. Ik ben aan het zoeken geweest maar ik krijg dit niet weg.


Paul
mijn handtekening ????

Offline yokke

  • Lid
Re: PrinterServer
« Reactie #1 Gepost op: 2010/01/28, 16:30:03 »
Hallo Lijst,

Ik gebruik hier een AXIS OfficeBasic printerserver simpel en oud ding maar werkt perfect.

Nu heb ik een probleem, Windows XP print alles netjes uit (sorry) maar Ubuntu 9.04 print voor iedere nieuwe opdracht eerst een (ik denk) printopdracht formulier met daarop de Gebruiker, Naam van de computer en de naam van de printopdracht. Kan ik dit ergens uitschakelen. Ik ben aan het zoeken geweest maar ik krijg dit niet weg.


Paul
Ik weet dat er een manier is om eerst bijvoorbeeld eeuh "top secret" te laten afdrukken. Ik weet dat je dit kan aanpassen bij de "policies"
misschien dat je hier iets mee bent.
www.linux-answered.com
Remember, when using Linux, you're the one in control

Offline ivo

  • Lid
Re: PrinterServer
« Reactie #2 Gepost op: 2010/01/28, 22:06:51 »
Banner uitzetten in de printer properties.

Zie plaatje.
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline paulnl

  • Lid
    • webxtreeme.eu Webhosting (in aanbouw)
Re: PrinterServer
« Reactie #3 Gepost op: 2010/01/28, 23:23:52 »
Allen bedankt voor de tips, jammer genoeg blijft die irritante pagina eerst komen.

Als er nog ideeën zijn......

Graag


Paul
mijn handtekening ????

Offline paulnl

  • Lid
    • webxtreeme.eu Webhosting (in aanbouw)
Re: PrinterServer
« Reactie #4 Gepost op: 2010/01/28, 23:34:12 »
Bedankt voor de tip arie, maar ook daar kan ik het probleem niet vinden.


Paul
mijn handtekening ????