Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: items worden soms niet weergegeven op paneel  (gelezen 605 keer)

items worden soms niet weergegeven op paneel
« Gepost op: 2009/12/11, 15:24:47 »
Ik gebruik versie 9.10 met gnome. Regelmatig gebeurt het dat in het rechterdeel van het bovenste paneel items slecht of niet worden weergegeven. Zo heb ik soms niet het stukje waarin mijn gebruikersnaam staat en waarmee ik kan afmelden of afsluiten. Ook het netwerkicoontje is vaak onzichtbaar en als ik amsn gebruik, gebeurt het dat ik enkel het envelopje zie en niet het icoon van amsn. Als die dan geminimaliseerd is, kan ik die ook niet meer openen of afsluiten.

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: items worden soms niet weergegeven op paneel
« Reactie #1 Gepost op: 2009/12/11, 15:31:56 »
Kan het zijn, dat je PC denkt, dat je beeldscherm groter is ?
Mogelijk dien je de resolutie aan te passen....
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobbies.

Re: items worden soms niet weergegeven op paneel
« Reactie #2 Gepost op: 2009/12/11, 17:17:44 »
Ik denk het niet. De andere items in die rechter regio staan er normaal en er is nog veel plaats over. Het is ook niet dat er dingen buiten beeld lijken te vallen. Het is eerder alsof de icoontjes niet doorkomen. Als ik het netwerk icoontje mis, gebeurt het dat er tweemaal het luidsprekericoontje staat bv.