Heb zelf vier jaar geleden een toen ongeveer 5 jaar oude Medion gekregen. (nu dus 9 jaar oud)
Deze staat ALTIJD aan. (Als Asterisk telefoon server, met Ubuntu 9.04-server edition)
Krijg alle afgedankte pc's van mijn broer (die een rijschool heeft). Gooi er dan Windows af en Linux op.
Ben dus een tevreden iemand met een huis vol (gekregen) pc's 
OFF TOPIC:
Scheelt meteen ok weer in de kosten voor je verwarming...

Ja ongelooflijk dat die PCś zo lang blijven lopen.
Voorbeeldje: diezelfde 10jaar oude had ik een keer openliggen en per ongeluk beschadigd, waardoor het koelblok losliet van de processor (een van de twee klembeugels brak af). Ik had het niet gemerkt en de PC weer aangezet. Maar na een minuut of zo geen beeld meer. Weer open en zag het euvel.
Zelf een nieuw beugeltje gefabriekt en koelblok er weer opgezet. PC startte gewoon weer op en dat is inmiddels al weer 2 jaar geleden.
Alleen WinXP loopt er te traag op en toch zit er ong. 750Mb intern geheugen op. Maar die WInXP is op die PC niet echt funktioneel. Volgens mij kocht ik hem met nog WinME erop of zoiets en na upgraden naar WinXP liep het nooit meer vlot.
Dat was de belangrijkste reden dat ik toen begonnen ben met Ubuntu. Dat liep (en loopt) er als een tierelier. Zelfs de nieuwste Karmic.
Het kan raar lopen....ofwel: hoe je bij Ubuntu uitkomt en blijft.
ON TOPIC
Ben intussen wel benieuwd of Peet2222 zijn Aldi spullen al heeft uitgepakt. Ubuntu erop is ook niet meer als 15-20 minuten.....