Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Computercrash tijdens Openoffice: bestanden verdwenen?  (gelezen 1026 keer)

Computercrash tijdens Openoffice: bestanden verdwenen?
« Gepost op: 2009/11/17, 21:44:47 »
Ik draai de Koala en ja... tijdens een klus in Openoffice sloeg de hele computer vast en wist ik ff niks anders te doen dan de zaak uit te zetten.
OpenOffice heeft niet het idee dat er iets hersteld kan/moet worden.
Ik vrees dus dat ik alles kwijt ben. Of heeft iemand een idee of er ergens toch nog iets verborgen staat?
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Re: Computercrash tijdens Openoffice: bestanden verdwenen?
« Reactie #1 Gepost op: 2009/11/17, 22:05:23 »
Hallo, OO heeft een autosave-functie die naar een verborgen map backups schrijft. Standaard/auto wordt elke 10 minuten een backup van een oo-bestand gemaakt, maar dat is uiteraard veel te lang, moet je veranderen naar 1 minuut. Voor het precieze pad, kijk in oow bij opties - paden / backups (op mijn Franse machine is dat <user>/.openoffice.org/3/user/backup).

Cordialement, Paul.

Offline Tom

  • Lid
Re: Computercrash tijdens Openoffice: bestanden verdwenen?
« Reactie #2 Gepost op: 2009/11/17, 22:27:58 »
En dit ook aanvinken voor de volgende keer.

Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Computercrash tijdens Openoffice: bestanden verdwenen?
« Reactie #3 Gepost op: 2009/11/17, 22:35:09 »
Hallo, als ik op die imageshack link klik krijg ik een full screen poker reclame voor m'n neus, misschien een goed idee om een andere tijdelijke screendump-hoster te zoeken die anderen niet met dit soort onzin lastigvalt?

Offline Tom

  • Lid
Re: Computercrash tijdens Openoffice: bestanden verdwenen?
« Reactie #4 Gepost op: 2009/11/17, 22:55:49 »
NoScript - Adblock etc.
Verschillende uploaders hebben dat Imageshack - http://www.directupload.net/ zo kun je blijven veranderen. XD
Dit was http://imageshack.us/
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Computercrash tijdens Openoffice: bestanden verdwenen?
« Reactie #5 Gepost op: 2009/11/18, 21:46:20 »
Mooi, bedankt, ik dacht al dat het nog wel ergens was. Gelijk ff mijn instellingen aanpassen.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?