Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [opgelost] Logitech Squeezebox Duet problemen met configuratie  (gelezen 1361 keer)

Offline Sharky_80

• Lid
Heb sinds zaterdag een Logitech Squeezebox Duet waar ik mijn mp3 verzameling op mijn Ubuntu 8.04 server op wil gaan streamen...

Heb inmiddels de laatste versie van de squeezeboxserver software op mijn server geïnstalleerd... Maar dan...???

Ik weet dus echt niet hoe ik verder moet gaan cq. verbinding tussen de squeezebox en server tot stand moet brengen... Iemand ervaring hiermee?

Alvast mijn hartelijke dank!

p.s. Squeezebox maakt verbinding met router...
« Laatst bewerkt op: 2010/04/06, 20:38:43 door Sharky_80 »

Offline Sharky_80

• Lid
Re: Logitech Squeezebox Duet problemen met configuratie
« Reactie #1 Gepost op: 2010/04/06, 20:38:19 »
Aangezien de informatie vanuit Logitech nogal summier is ten opzichte van Ubuntu ben ik via deze site verder gekomen.

Even simpel als logisch benader je de squeezebox server via een webbased omgeving: http://[ip adres]:9000