Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Digitale foto albums na installatie werkt niet  (gelezen 2009 keer)

Offline schilder

• Lid
Digitale foto albums na installatie werkt niet
« Gepost op: 2009/10/09, 21:30:18 »
Ik ben vrij nieuw met Linux.

Mijn eerste vraag was: )Weet iemand bij wie en welk programma ik digitale foto albums kan laten afdrukken voorheen gebruikte ik Dirk 3 bij BAS VAN DER HEIJDEN maar het programma dat je hier download is een EXE bestand.)

Na vele reacties hieronder heb ik pixum en fotoalbum ect. uitgeprobeerd ik krijg deze wel geïnstalleerd maar als ik het programma opstart lijkt het te starten, het controleerd de tekenset en dan verdwijnt het sluit af. Wat doe ik verkeerd.? weet iemand raad
Ik heb ook via de HEMA geprobeerd maar deze ziet niet de foto bewerkt met gimp JPG.

alvast dank voor antwoorden
Ger
« Laatst bewerkt op: 2009/10/11, 20:51:30 door schilder »
Ger

Offline lizardman

• Lid
Re: Digitale foto albums
« Reactie #1 Gepost op: 2009/10/09, 22:12:35 »
Ik geloof dat femke98 ooit ervaring met een dergelijk programma heeft opgedaan.
Maar als je gaat zoeken op 'femke98' en 'foto album' dan kom je waarschijnlijk weer op je eigen topic uit :P
"Het is een teken van een ontwikkelde geest om met een gedachte te kunnen spelen zonder die te accepteren."

Aristoteles Grieks filosoof (384 v.C. - 322 v.C.)

Offline valk

• Lid
    • mpvalk
« Reactie #2 Gepost op: 2009/10/09, 22:37:29 »

Offline schilder

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/10/10, 00:23:25 »