Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: CD iso branden op DVD met brasero  (gelezen 2268 keer)

Offline vis

• Lid
CD iso branden op DVD met brasero
« Gepost op: 2009/10/02, 18:28:35 »
Ik probeer een CD iso te branden op een DVD, maar helaas lukt dit niet. Brasero komt met de melding, dat het niet mogelijk is met de geinstalleerde plugins. Helaas kan ik op internet ook geen plugins vinden. Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

P.S. Ik gebruikte in het verleden altijd K3B en weet dat het hier wel mee kan. Ik weet ook dat ik K3B onder gnome kan draaien, dus a.u.b. deze antwoorden niet geven.

Vis

Offline Ploffie

• Lid
Re: CD iso branden op DVD met brasero
« Reactie #1 Gepost op: 2009/10/02, 18:37:12 »
Tja, als je een paar voor de hand liggende antwoorden al niet wilt hebben, wat wil je dan?
Per se met Brasero bakken?
Desktop en Kleptop voorzien van 10.04.1...dusss...

˙doʞ uɾız do ʇɐɐʇs pʃǝɹǝʍ ǝʃǝɥ ǝ◖

« Reactie #2 Gepost op: 2009/10/02, 18:44:12 »
Ik probeer een CD iso te branden op een DVD, maar helaas lukt dit niet. Brasero komt met de melding, dat het niet mogelijk is met de geinstalleerde plugins. Helaas kan ik op internet ook geen plugins vinden. Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

P.S. Ik gebruikte in het verleden altijd K3B en weet dat het hier wel mee kan. Ik weet ook dat ik K3B onder gnome kan draaien, dus a.u.b. deze antwoorden niet geven.

Vis
Welke versie heb je van Ubuntu? 9.04? En heb je alle multimedia geïnstalleerd? Zie de documentatie. http://wiki.ubuntu-nl.org/Multimedia
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline vis

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/10/02, 19:17:48 »
Hallo,

Heb alle multimedia geinstalleerd, dus dat kan het niet zijn... bedankt!

Wat betref het uitsluiten... Ik merk erg vaak hier op het forum dat als iemand een vraag stelt over bijvoorbeeld openoffice, dat hij dan het antwoord krijgt dat het met koffice wel kan. Wat natuurlijk geen antwood op de vraag is, want hij vraagt wat over koffice, vandaar dat ik het erbij heb gezet. Ik wel best iets anders gebruiken dan brasero, maar geen k3b :-)

Vis

Offline Ploffie

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2009/10/02, 19:19:54 »
...en het standaard bakprogje in nautilus?
Desktop en Kleptop voorzien van 10.04.1...dusss...

˙doʞ uɾız do ʇɐɐʇs pʃǝɹǝʍ ǝʃǝɥ ǝ◖

« Reactie #5 Gepost op: 2009/10/02, 19:25:49 »
Hallo,

Wat betref het uitsluiten... Ik merk erg vaak hier op het forum dat als iemand een vraag stelt over bijvoorbeeld openoffice, dat hij dan het antwoord krijgt dat het met koffice wel kan. Wat natuurlijk geen antwood op de vraag is, want hij vraagt wat over koffice, vandaar dat ik het erbij heb gezet. Ik wel best iets anders gebruiken dan brasero, maar geen k3b :-)

Vis
Start Brasero eens op in een terminal, dan zie je wat er fout gaat en kan je de tekst hier plaatsen.
« Laatst bewerkt op: 2009/10/02, 23:43:23 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
« Reactie #6 Gepost op: 2009/10/02, 23:07:38 »
Geen oplossing binnen brasero, maar je zou Gnomebaker eens kunnen proberen.

« Reactie #7 Gepost op: 2009/10/03, 11:01:12 »
Hallo,

Vis

Helemaal mee eens, Vis,

Het zou daarom makkelijk zijn, als je exacte foutmelding aan ons kon laten zien. Wellicht dat iemand snapt wat de bedoeling van die melding is, en je verder kan helpen.