Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Real Player  (gelezen 1540 keer)

Offline Kazart

• Lid
Real Player
« Gepost op: 2009/09/25, 23:35:59 »
Heb dit aangepast aan mijn laptop ,maar sindsdien zijn al mijn icoontjes bij aanklikken van deze veranderd in de speler van VLC .

Enkel deze van ( Toepassing-Locatie-Systeem) blijven onveranderd alsook alles wat in mijn Bladwijzer en toolbaar
staat .Hoe kan ik alles terug in order krijgen  ??? Laptop werkt enkel onder Ubuntu.
Ubuntu Mate  22.04.2 LTS
Linux user  # 515489
Your dog is the only one that loves you more than loves himself
     ---------------------------------------------------------------

Re: Real Player
« Reactie #1 Gepost op: 2009/09/25, 23:41:39 »
Je bedoelt de icoontjes in een map? Rechtsklik op zo'n icoontje> kiezen Eigenschappen>Tabblad openen met ..... wat jij wilt. Of bedoel je iets anders?
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Kazart

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/09/26, 04:44:54 »
Je bedoelt de icoontjes in een map? Rechtsklik op zo'n icoontje> kiezen Eigenschappen>Tabblad openen met ..... wat jij wilt. Of bedoel je iets anders?

Gijsbert
Hier het groot probleem,dit heb ik nu bij ieder aangemaakt icoontje,om het even welke site verslepen naar bureaublad

Dus bij aanklikken van deze komt de speler van VLC te voorschijn  ???
Real player al verwijderd maar niets helpt,terug een instal gedaan maar kan hem niet meer gebruiken voor sites die enkel afspelen met real (Franse zenders voor de echtgenote-(Bretagne) heel spijtig,had dit beter niet gedaan.

Ubuntu Mate  22.04.2 LTS
Linux user  # 515489

« Reactie #3 Gepost op: 2009/09/26, 11:50:03 »
Als je rechts klikt op het icoon, wat staat er bij Opdrachtregel, VLC?
Als je Systeem>Voorkeuren>Standaardtoepassingen wat staat hier?

Offline Kazart

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2009/09/26, 19:48:03 »
Gijsbert
Sorry,maar kon niet vroeger antwoorden.
Als ik met rechts aanklik op icoon krijg ik : knippen-kopiëren-hernoemen- naar prullenbak enz, met rechts op eigenschappen open deze

en bij standaardtoepassingen deze:

ik denk dat het een echt probleem is  :rolleyes:
K.
Ubuntu Mate  22.04.2 LTS
Linux user  # 515489

Offline Kazart

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2009/09/27, 05:01:02 »

Misschien mogelijk om dit nog te verwijderen en hopen dan dat alles terug normaal is of komt , of is dit niet meer mogelijk ?

K. ^-^
Ubuntu Mate  22.04.2 LTS
Linux user  # 515489

« Reactie #6 Gepost op: 2009/09/27, 12:05:32 »
Kazart, dit is wel een raar probleem. Je hebt in een mapje op bestanden een rechtsklik gedaan, op het icoon en bij standaard toepassingen gekeken. Verder zou ik het niet zo een twee drie weten. Ik heb zelf al eerder de Real Player geinstalleerd, maar dit probleem heb ik niet gehad. Het enigste wat ik nog kan bedenken zoek de map van Real Player op en verwijder deze.
Ok what you'll have to enter in the terminal, I think, will go something like this:

1. Change to the directory realplayer is in e.g. $ cd /usr/local <--- Kijk of de RP hier staat
2. Delete the realplayer directory e.g. $ sudo rm RealPlayer          Anders even opzoeken
van deze site http://www.linuxquestions.org/questions/ubuntu-63/real-player-not-launching-uninstall...-523120/