Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: google earth traag  (gelezen 4805 keer)

google earth traag
« Gepost op: 2008/06/21, 11:51:07 »
hallo allemaal

ik google earth 4.3 geinstalleert, maar deze blijkt vrijwel onwerkbaar te zijn, het beeld wordt schokkend weergegeven, en soms loopt het hele systeem vast,
onder windows draaide google earth altijd gewoon snel, maar dat was wel een andere versie.
weet iemand wat dit kan zijn, of is mijn pc ondertussen gewoon te oud voor google earth?

mn pc is een athlon xp 2600 met 1gb ram en een fx5200 videokaart.

gr,
It ain't me, it ain't me, I ain't no fortunate one, no.

Offline Drummies

• Lid
google earth traag
« Reactie #1 Gepost op: 2008/06/21, 11:58:13 »
tiemenhakvoort

uit bestaande topic
,
je schreef "Volgens mij installeert die dan Google Earth 4.3, en dat is een beta versie. Versie 4.2 draait bij mij als een lier".
Deze hint heb ik opgevolgd: de 4.3 beta-versie verwijderd, de 4.2 bin gedownload en net geinstalleerd. Inderdaad: draait als een tierelier. Geen probleem met nauwelijks leesbare lettertjes.
Allen die hebben geholpen: bedankt!
Allen die GE nog willen installeren: 4.2 werkt (dus).
Hans

info bron profk
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

google earth traag
« Reactie #2 Gepost op: 2008/06/21, 12:33:53 »
ok dank je, ik heb net google earth 4.2 geinstalleert, werkt inderdaad een stuk beter, maar nog steeds niet vloeiend, maar dat zal wel aan mijn pc liggen

gr
It ain't me, it ain't me, I ain't no fortunate one, no.

Offline ThomasC.

• Lid
Re: google earth traag
« Reactie #3 Gepost op: 2009/09/13, 19:11:53 »
4.2 deed het bij mij niet, startte hij op en verdween.
5 geprobeerd werkte ook niet.
4.3 lukte wel maar was vreselijk traag.
Diverse sites bekeken met tips over installeren van het goede videostuurprogramma. (veel te ingewikkeld voor me)
maar de tip om bij google earth onder het kopje  "weergave" de functie : "atmosfeer" uit te  vinken deed de truc bij mij.
Xubuntu, Pentium 111 CPUat 450 MHz Mermorytest: 262144K Award Plug and Play BIOS Extensions v1.0A 1998 Base memory 640 K extended memory 261120K Cache Memory: 512K PriMaster Disk: LBA , UDMA 2,10255 MB Display Type: EGA/VGA