Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: gEdit plugin probleem  (gelezen 553 keer)

Bryan_Ubuntu

• Gast
gEdit plugin probleem
« Gepost op: 2009/08/31, 22:23:11 »
Hoi iedereen,

Heb zonet een web browser plugin geinstalleerd, hier te vinden: http://sharkbaitbobby.blogspot.com/2008/08/gedit-web-browser-plugin.html

Deze wilt het alleen niet doen. Als ik de plugin activeer, dan zie ik alleen de url-balk en wat widgets, maar als ik vervolgens een adres intik, dan krijg ik een lege document te zien.

Ik draai onder Eeebuntu momenteel en vroeg me af als iemand mij hierbij kon helpen.

Alvast bedankt !

Re: gEdit plugin probleem
« Reactie #1 Gepost op: 2009/09/01, 12:30:55 »
Ik heb de plugin ookgeinstalleerd onder UNR 9.04, ik krijg ook alleen een blaco pagina. Op de site staat er wel iets over:
Problems
It's not really integrated, and could conflict with other plugins that do things certain things like adding other widgets to Gedit's main VBox. Also, doing things like saving and printing the "current document" when it is actually a web page will do so to a blank document, because Gedit itself doesn't actually know about the web page.  Ik heb nog de andere plugins uit geschakeld, dit hielp ook niet. Dus wat nou precies de bedoeling is weet ik niet, daar is mijn Engels ook te slecht voor.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Bryan_Ubuntu

• Gast
Re: gEdit plugin probleem
« Reactie #2 Gepost op: 2009/09/01, 21:40:04 »
Heb het inderdaad gezien op de site, maar er stond geen oplossing bij, weet nu ook niet als de plugin nog verder ontwikkeld wordt of niet .

Kent iemand misschien een ander soortgelijke plugin ? Of misschien dat iemand een oplossing/fix voor de plugin heeft ?

Thanks !