Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: xubuntu = formule 1  (gelezen 1293 keer)

flurk

• Gast
xubuntu = formule 1
« Gepost op: 2006/10/26, 21:07:34 »
Hallo,
ik heb Xubuntu ge

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
xubuntu = formule 1
« Reactie #1 Gepost op: 2006/10/26, 23:33:19 »
De muis is een echt racemonster, dat klopt! Ik heb 'm op drie ouwe bakken gezet, en die lopen als een tierelier. Laagste processorsnelheid: Pentium II 266 Mhz.

Enige punt van belang is het RAM-geheugen; dat moet minimaal 128 Mb zijn om soepel te draaien. Maar dan gaat-ie ook als een speer.

Tip: schakel Pango uit in Firefox. Daarmee zet je de turbo aan in je webbladeraar. Zie deze draad (het gaat om bijdrage nummer 22 van Profox) http://forum.ubuntu-nl.org/topic/1100

Groet, Pjotr.

Offline profoX

• Lid
    • wesley
    • Lionslink
xubuntu = formule 1
« Reactie #2 Gepost op: 2006/10/27, 01:20:16 »
Ere wie ere toekomt: zappa had dat truukje gevonden op een andere website :) ik heb het gewoon op een nette manier neergeschreven in bericht #22
Human Knowledge Belongs To The World -- Antitrust (2001)
Nederlandstalige Ubuntu documentatie van Ubuntu-NL (wiki)

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
xubuntu = formule 1
« Reactie #3 Gepost op: 2006/10/27, 10:34:19 »
Citaat van: profoX
Ere wie ere toekomt: zappa had dat truukje gevonden op een andere website :) ik heb het gewoon op een nette manier neergeschreven in bericht #22
Maar ook jou komt ere toe! Jouw bijdragen vallen altijd op door de hoge kwaliteit en de zorgvuldige weergave van de instructies. Professionele kwaliteit!

Groet, Pjotr.