Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: problemen nieuw skype account (opgelost)  (gelezen 1511 keer)

Offline Willemtk

• Lid
problemen nieuw skype account (opgelost)
« Gepost op: 2009/08/07, 17:41:09 »
Ik wilde een nieuwe skype account openen voor iemand. Daarvoor download je skype, en ga je naar; don't have a skype account yet. Ok dat heb ik gedaan. Krijg je een venstertje, en daar moet je allemaal gegevens in vullen zoals je naam, skypenaam ed. Heb ik gedaan. Ook vakje voorwaarden geaccepteerd, alles is ingevuld. Maar in dat venstertje blijft sign up altijd grijs, en die kun je dus niet aanklikken. Nog mensen tegen dat probleem aangelopen? Is de eerste keer dat ik dat mee maak. Ik heb onlangs nog een skype account geopend zonder enig probleem. Ik heb ubuntu al geherinstalleerd, want ik dacht dat het daar aan lag, ik dacht misschien te zwaar belast, ik help de systemen al eens makkelijk om zeep omdat ik er teveel van vraag. Nog steeds zelfde probleem. Ik heb met 3 verschillende versies live cd skype gedownload, de 8.04, de 8.10 en de 9.04. Allemaal hetzelfde probleem. Iemand een oplossing?

Met vriendelijke groentjes,
Willem
« Laatst bewerkt op: 2009/08/07, 17:59:30 door Willemtk »

Offline Willemtk

• Lid
Re: problemen nieuw skype account (opgelost)
« Reactie #1 Gepost op: 2009/08/07, 18:00:19 »
Op de een of andere gekke wijze doet hij het nu wel. Als u het snapt, ik in ieder geval niet.

Offline indiana

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/08/07, 18:12:10 »
Ik leef met je mee. Skype en ubuntu, dat is vooralsnog een probleemhuwelijk. Ik kan je dus ook niet verder helpen. Het nare is dat je nooit precies weet waarom het bij sommige mensen wel goed werkt en bij andere niet. Het schijnt dat sommige ubuntu-mensen totaal geen problemen hebben met skype, terwijl ik die videofunctie maar niet aan de praat kan krijgen. Het is voor mij de reden om, helaas, dan toch maar weer windows erbij te installeren.

Offline Willemtk

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/08/07, 18:34:02 »
Nou ja, ik zeg het, nu werkt het prima. Wat is het probleem met de video, want ik heb dat ooit aangesloten gehad, en was geen probleem. Welke foutmelding geeft hij dan? Wat heb je allemaal gedaan?