De titel klinkt misschien een beetje raar maar ik weet niet hoe ik anders makkelijk moet uitleggen wat ik wil.
Sinds maandje geleden heb ik een nieuwe usb stick gekocht ik dacht toen nou ik doe het tegelijk goed, en koop een wat duurdere usb stick die het ook waard is.
Ik heb dus de Sandisk Cruzer Contour 4 GB gekocht:
http://www.sandisk.com/Products/Item(2285)-SDCZ8-4096-A75-Extreme_Cruzer_Contour_4GB_USB_Flash_Drive.aspxOmdat het toch best wel een snelle usbstick is wil ik ook daar gebruik van maken ik wil het volgende
Ik wil 2 of meer Linux versies op zetten 1 daarvan de nieuwste Ubuntu en andere een willekeurige linux distro die natuurlijk ook Live functie ondersteund
mocht ik de bios zo instellen dat de computer van usbstick moet opstarten hij me dan keuze geeft tussen de nieuwste Ubuntu versie en de andere Linux distro(s)
Op deze manier zorg ik dat ik altijd wel een linux distro bij me heb maar het scheelt zo ook met branden van een nieuwe Ubuntu versie.
Naast dit wil ik de Usb stick ook gewoon gebruiken om me school bestanden en of andere bestanden op te gooien. Op deze manier heb ik alles bij me wat ik nodig heb aangezien de usbstick aan me sleutelbos zit.