Zolang het installeren van Linux nog niet verloopt zoals de verhalen wel zouden moeten zijn ben ik kort door de bocht ja.
Alle verhalen kloppen, het lukt jouw alleen niet ff snel..
Vanmiddag een en al lofzang over Kubuntu ism Mediacenter van Linux, Linux Mint, etc. etc.
Je gooit in 1 zin een boel zaken door elkaar dat gaat zowiezo niet werken.
Houd je bij Linux-MCE en lees hun How TO eens voor de grap.
Maar als ik dan volgens jullie omschrijvingen installeer werkt het niet, het spijt me, ben geen voorstander van Windows maar die jongens daar lukt elke installatie nog steeds van.
Puur toeval, het gaat ook heel vaak fout,
Jouw mazzel is dat in principe alle hardware door MS is afgestemd op windows waarmee ze hun monopoly positie op deze wereld hebben gevestigd.
Jullie zouden er voor moeten zorgen dat ik niet kort door de bocht zou hoeven....
Dat hoeven wij helemaal niet, jij moet eens moeite doen iets te leren, iets wat wij allemaal hebben moeten doen.
Je bent volledig gebrainwasht door windows en kan nix anders meer, dus is het niet onze incompetentie dat iets jouw niet lukt.
Als je zo graag iedereen wil winnen voor Linux moet je zorgen dat het installeren dan net zo makkelijk gaat als met Windows, in ieder geval dus beter uitleggen en zorgen dat de omschrijving klopt met de werkelijkheid.
Maak je weer een grote fout.
We willen niet iedereen voor ons Linux winnen.
Het zou grappig zijn dat meer mensen het gaan gebruiken waardoor MS ten onder gaat,
maar dat is een ander verhaal..
Wat ik al schreef, ruim 2 jaar geleden hier weken elke avond mee bezig geweest....toen was het al een probleem, nu volgens de berichten veel van die problemen opgelost, probeer het nog is een keer dacht ik, maar t heeft geen zin.
Dus toen snapte je het ook al niet ??
Pfff
Bedankt voor je antwoord en heel veel succes met Linux, kom over 2 jaar wel weer terug!
Nogmaals, bespaar je de moeite, Linux blijft werken zoals het nu werkt,
Dus heel anders dan windows, en dus is het niet jouw ding.
Blijf lekker bij windows.
Windows 7 staat er al bijna weer op, morgen maar weer film kijken met die MediaCenter.
Ah je hebt al die mislukte vista in gebruik met die ouwe kernel van 2008 van windows NT ?
Nah over een paar maandjes wat geld uit je zak trekken en de officiële kopen.
Kan niet beter en zoals je al zij het werkt altijd.
BTW
Jezelf wel eens afgevraagd wat het OS is waar al die kleine leuke schattige Multimedia centers mee zijn uitgevoerd die je tegenwoordig overal in de winkel ziet liggen... ?
Juist, met Linux XD