Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Vastzetten bookmarks-snelkoppeling in de bovenste menubalk  (gelezen 1075 keer)

Vastzetten bookmarks-snelkoppeling in de bovenste menubalk
« Gepost op: 2009/06/14, 09:52:25 »
Ik had een paar bookmarks versleept naar de bovenste menubalk zodat ik een snelkoppeling heb naar website die ik vaak nodig heb. Ik heb toen ook 'lock to panel' ingeklikt. Mar het blijkt nu dat als mijn pc uit is geweest die snelkoppelingen verdwenen zijn. Is er een manier om ze vast te houden in de menubalk zodat ze elke keer te zien zijn als mijn computer weer opstart?
Cha-no-yu If man has no tea in him, he is incapable of understanding truth and beauty.  ~Japanese Proverb

Offline ESM

• Lid
Re: Vastzetten bookmarks-snelkoppeling in de bovenste menubalk
« Reactie #1 Gepost op: 2009/06/14, 09:55:04 »
Dat zou automatisch dienen te gebeuren zonder lock to panel. Maak anders een mapje Bookmarks Toolbar in en copy de sites die je wilt zien daarin. Dat kan dus in Bladwijzers Organiseren. Succes.
Intel Core2 Quad Q6600 2.40GHz, Linux Mint (64bit), Nvidia GeForce 8600GT, 4000 MiB

« Reactie #2 Gepost op: 2009/06/14, 10:06:32 »
Hmmm. toch wil ik nog weten of het vast te zetten is, ik vind het zo leuk staan en ook erg handig..
Cha-no-yu If man has no tea in him, he is incapable of understanding truth and beauty.  ~Japanese Proverb

« Reactie #3 Gepost op: 2009/06/14, 10:16:36 »
Owja, is er ook een manier om de bookmarks te zetten in een drawer?